Skip to main content

ik heb gevraagd of ik een nieuw modem kan krijgen omdat ik op mijn oeroude V8 geen gastaccount kan maken. De kinderen komen met allerlei spul en ik wil zorgen dat zij niet bij mijn gegevens kunnen of de boel verknallen. Hoe simpel is het, ik vraag een nieuw modem aan via het forum helaas begrijp ik daar met mijn 78 jaar niets van hoe dat werkt en doe vervolgen via de klantenservice een verzoek daar wordt mij verteld dat zij dat niet nodig vinden. wie bepaalt dat, dus ik krijg geen ander modem moet maar op een andere manier. wat een aso gedoe. Ik heb het wel gehad met de KPN wat een ziekelijk bedrijf. Nu begrijp ik ook als ik mensen over de KPN hoor gallen.

Jaap.

*Admin: titel aangepast voor een betere vindbaarheid

Goedemiddag en welkom op het forum @VanderP. Ik begrijp dat je graag gast wifi wil instellen? Dat kan inderdaad niet op de V8. Nu is de V8 al geruime tijd in gebruik en is het verder een goed modem voor internet en tv diensten maar dus geen Gast wifi optie. Ik stel voor dat we alsnog voor een omruil gaan zorgen zodat je een nieuw modem krijgt waarbij de die optie er wel is. 

Als jij jouw profiel invult en mij een seintje geeft ga ik voor je aan de slag!


Omdat ik het zielige kinderlijke gedoe bij de KPN spuug en spuug zat ben  ik nu aan het overstappen. Wat een ongelooflijk ……………. bedrijf wat een arrogante troep. zak maar in de ……….


Huh er wordt je een nieuw modem toegezegd en dan is het nog niet goed?? Wat wil je dan??


Huh er wordt je een nieuw modem toegezegd en dan is het nog niet goed?? Wat wil je dan??

Waarschijnlijk was @VanderP al bezig met overstappen toen @Jeroen_dB reageerde...


Mocht je nog willen dan kun je tot die tijd nog de modem omwisselen @VanderP. Je mag het laten zitten en dan gaat het weer retour richting ons. Jammer dat je gaat overstappen terwijl er dus nu aan een oplossing wordt gewekt voor jouw probleem.