Skip to main content

KPN IS ECHT WAARDELOOS ALS JE WIL INTERNET KRIJGEN (VOOR NIEUWE BOUW)! Ik ben wachten sinds eind juni voor glasvezel internet. Het glasvezel line zit in het gebouw since 2021, wij hebben het huis gekocht in begin 2023. KPN KAN NIET het verwerken! KPN HEEFT ONS ZO LANG LATEN WACHTEN MET ALLERLEI VERHALEN VAN EEN KASTJE DAT ZIT ERGENS, DIE NIET WERKT OF HUN KAN TIJDELIK NIET BINNDEN WEGENS EEN GROOTE PROBLEEM EN NOG MEER BS VERHALEN!! KPN maakte veel advertenties van hoe snel als kan gedaan worden waar je internet krijgt zo snel mogelijk maar het is echt GROOTSTE LEUGENS!! Ik ben urenlang aan het bellen en de clowns je krijgt aan de line stuur je van KPN GLASS naar KPN provider and het blijft zo draaien met allerlei BS VERHALEN! KPN netwerk en service is ECHT WAARDELOOS!!! Idioten werken daar denk ik anders kan dit niet zo laag had geduurd!!! Hoe lang moet een klanten wachten volgens jullie reclame and advertentie? In realiteit kunnen jullie geen internet bezongen?  Een monteur was gepland op 7 september maar niemand kwam en je woordt ook niet gebeld. ZO waardeloos zaken doet KPN!!! 
Misschien de tent sluiten en cursus volgen voor pannenkoekbakker??

Het klinkt allemaal niet best maar waarom ben je niet naar Ziggo gegaan? Gewoon een jaartje Ziggo nemen.  Zo bijzonder is glasvezel nou ook weer niet. 


Beste @Hillz, welkom! Wat ontzettend jammer om te lezen dat je zo ontevreden bent! Als eerste wil ik je wijzen op de huisregels van het forum: schrijven in hoofdletters en grof taalgebruik mag je achterwege laten.

Ten tweede kan ik me zeker voorstellen dat je er helemaal klaar mee bent. Heb je inmiddels wél diensten of nog steeds niet? Voor dit soort zaken adviseren we doorgaans om bellen met 0800-0402. Mijn collega's kunnen direct meekijken en, indien nodig, actie ondernemen. Op het forum heb je contact met de community, die vooral bestaat uit andere klanten. KPN moderators zijn ook actief, maar, zoals je merkt, kan het even duren voordat wij aan een topic toekomen.

Dat gezegd hebbende, begrijp ik ook goed dat je dat niet wéér wilt doen. Mocht je willen dat ik er verder naar kijk, vul je dan je forumprofiel aan met je adres en klantnummer? Laat hier even weten dat je dat gedaan hebt, dan kijk ik graag met je mee. 


Bedankt @Marcia_ voor je reactie. 
Ik ben echt zeer ontevreden en frustreert want wat is beloofd door advertenties is niet wat ik heb ervaren in de realiteit. Ook het simpelere dingen als klant een update geven of als een afspraak niet doorgaat, je wordt niet gedaan. Ik (als klant) moet blijven bellen zo dat ik kan mijn internet en tv abonnement in het ‘working order krijgen’!

Bedankt voor de advies dat ik moet je collega’s bellen en voor het telefoon nummer. Ik heb een heeeeel vaak gedaan! 
Ik gaan uitleggen wat gebuurt op 11 september. Ik was over een halve dag bezig met bellen en verschillende keren wachten in de wachtrij voor iemand van KPN Provider of Glas het telefoon opnemen. 
Ik heb verschillende keer jouw collega’s gebeld op 11 september en hun stuurde mij van KPN glas naar KPN provider en als ik in uiteindelijk aan de beurt ben een één van je collega’s aan de line heeft en het situatie uitgelegd komt hun dan terug en zegt die collega van KPN provider dat ik moest KPN glas bellen want het probleem ligt niet bij kpn glas maar bij KPN provider en ik word zo heen en weer gestuurd.
Is dit fijn? Klanten voor de gek houden zo?

Op één van de laste gesprek met iemand van KPN Glas, die zegt dat alles is afgeleverd en is al afgerond en hun kon niks meer doen. Ik heb dan voor de laatste keer, gebeld naar KPN provider met het advies van KNP glas voor de KPN provider. Advies was dat de KPN provider moet ‘afmelden’ en dan kan de systeem het glasvezel line openen voor internet’… die KPN provider heeft even in het systeem gekeken en zie dat hun kan het niet afmelden wegens een probleem dat ligt bij KPN glas. Dus….ik denk je kan nu begrijpen hoe ik voet op dat moment die dag als ik keer op keer hier wordt alleen van kastje naar de muur gestuurd. Naar dit scenario heb ik het forum topic geschreven. Paar minuten later belt iemand van KPN provider die zegt ik moest een nieuwe afspraak maken want in onze ‘situatie’ moet een monteur komen dit oplossen.

Ik heb het over legt aan haar dat er was al een montuur gepland maar hij was niet geweest en niemand had mij gebeld. Op dat moment kon ze zien in system dat het montuur was geweest bij de ‘gemeente glasvezel kastje’ maar sinds hij krijgt geen toegang hij ging gewoon weg….  Zij had dan aanbod een afspraak met gemaakt worden voor een montuur langs te komen en dat datum is nu 27 september, tussen 15:00 en 17:00. Ik vond het niet zo fine nog zo lang te wachten en dat het niet ieder kon. Toen zegt ze dat ze zal mij bellen elke dag in de middag naar (13:00 uur) en een update over de situatie een ook te zien of ze kan de monteur afspraak vervroegen maar tot nu toe heeft zij of niemand mij gebeld!!

Ik als het afspraak met montuur is hetzelfde als de vorige keer (niemand komt) dan ga ik alles annuleren. 
 

Ik hoop dat je kan echt helpen en dat jij kan dit voor mekaar kan krijgen. Als het opgelost is dan zal ik het hier doorgeven.
 

Formulier is ingevuld. 

 


Wat een gedoe zeg.. Het zou zeker niet zo moeten zijn dat jij er steeds achteraan moet. Jammer dat dit nu toch gebeurt. Ik heb je gegevens erbij gehaald en zie een notitie van mijn collega dat als er ruimte komt in de agenda, dat zij contact met je opneemt. Dat is wat anders dan dat ze elke dag zou bellen. Ik ben bang dat er sprake is van miscommunicatie helaas. Mocht er dus vóór de 27e plek in de agenda vrijkomen, dan nemen we contact met je op. 

Daarnaast zie ik dat je een noodpakket hebt ontvangen. Werkt die inmiddels wel naar behoren? 


Hoi @Marcia_ Installateur was geweest. Hij wist niks van de situatie. hij moet veel bellen en, net als mij, was kastje naar de muur gestuurd.
enigste hoop was dat pop kastje (gemeente internet kastje) met de hoop dat hij kan daar het aan sluiten/ maken maar het gemeente kastje is dicht geschroefd met schroefjes en hij kan er niet in.  Hij ging weg en zien dat iemand zal mij bellen. Ik wacht nog steeds for iemand mij te bellen maar tot nu tot nik. Ik krijgt via sms dat ik moet en nieuwe montuur afspraak inplannen maar  na inloggen krijg ik deze.. waarom behandel jullie klanten zo?? 
dit is gewoon waardeloos! waardeloos service! waardeloos klantenservice! waardeloos internet! 

 


Beste @Hillz, wat rot dit! Ik heb een nieuwe monteur ingepland voor morgen (vrijdag) 29-9-2023 tussen 10 en 12 uur. Als dit niet uitkomt, kan je 'm gemakkelijk zelf annuleren. Vermoedelijk komt deze monteur er ook niet in, maar die zou een andere afdeling aan moeten kunnen sturen om dit wel te regelen. 


Bedankt voor de hulp @Marcia_ ! Het is eindelijk opgelost!

Weet je wat was het echte probleem?
Blijkbaar was twee kleine problemen die de oorzaak was waar ik kon geen internet krijgen voor bijna 3 maanden.
1. Het kastje (of gemeentelijke internet kastje in de dorp) heeft een slot dat werkt (opent) met een app. De app voor dat kast slotje werkt niet meer en de montuur moet echt die sleutel hebben als het app niet werkt. Gelukkig had deze monteur de sleutel

2. Mijn glass kabel was niet aangesloten in het systeem (gemeente internet kastje). De monteur  heeft het glas kabel aangesloten en het werkt, eindelijk!

Dus ik vind het echt jammer dat ik was alleen maar kastje naar de muur gestuurd en toestanden moet meemaken van al de heel veel BS verhalen (leugens)!!

 Als hun waren eerlijk met mij en hun hadden echt hun best gedaan hadden en ook genoteerd + communiceert over dat slotje situatie en mijn kabel was niet aangesloten dan was dit zo makkelijk/snel opgelost.


Nogmaals bedankt @Marcia_ ! 


Jemig wat een gedoe! Superfijn dat het nu toch uiteindelijk opgelost is! Excuses nogmaals en ontzettend bedankt voor je geduld!


Reageer