Skip to main content

Goedemorgen, 

Ik heb 1 mei een huis gekocht, voor mij en me kindjes. Ben bijna 7 maand dag en nacht aan het verbouwen geweest, is super mooi geworden! Maar weet je wat het alle moeilijkste is! KPN in je huis krijgen, ik ben al 7 weken bezig bel gemiddeld 2/3 per week met kpn/kpn netwerk maar er zit geen voortgang in! Ik wordt van het kastje naar de muur gestuurd, en ben hopeloos. Ze noemen zichzelf een communicatie bedrijf, maar ze lijken niet met elkaar ze communiceren. Nu moet er volgens mij nog ergens een patch gezet, worden maar niemand bij kpn of netwerk weet waar het ligt. Wie kan me helpen? 

Hallo @Mwolters23 ,

Gefeliciteerd met je nieuwe huis! 

Check de status  op deze website: 

https://www.kpnnetwerk.nl

Pas als alles opgeleverd is door KPNNetwerk, dan kan de provider KPN in actie komen. Dan kun je via 0800-0402 een afspraak met een monteur inschieten. Tot die tijd kan de provider KPN niets doen. (Je zit hier op het forum van de provider KPN.) En dan zul je helaas toch bij KPNNetwerk aan de bel moeten trekken.   

 


Hey Noordzee, 

Al meerdere keren gedaan, gesproken met kpn netwerk, dan weer kpn zelf! Als je de check doet, staat alles op gereed bij kpn netwerk. Maar dan zeggen ze bij KPN zelf dat het niet zo is, heb laatste keer de medewerker aan de lijn gehad van kpn toen gevraagd of ze de check willen uitvoeren via internet. En die was ook met verbazing geslagen en werd de telefoon ineens opgehangen 


OK, dat is een apart verhaal.

Zorg dat je forumprofiel volledig is gevuld, dan kan een moderator in jouw gegevens kijken. Er is wel een wachttijd van enkele dagen.