Skip to main content

Beste KPN, wij hebben sinds enkele maanden een nieuwe glasvezelaansluiting in de wijk (postcode 9746) en zijn nu abonnee geworden van KPN Glasvezel. Echter, we ondervinden met de nieuwe aansluiting vanaf het begin voortdurende dipjes zowel bekabeld als via WIFI (Unify schotels, router). De Ziggo-verbinding die we nog hebben als back-up geeft deze problemen niet.

Aangezien herstarten van modem en glasvezelaansluiting geen verbetering geeft, richt ik mij nu tot dit KPN forum. Helpt het om een monteur te laten komen, of zit dit probleem ergens in de wijk?

Welkom op het Forum van KPN @Hisken050 

En uiteraard ook welkom als nieuwe klant, bij de groenste provider van Nederland.

Heel vervelend dat je dippen ondervind op de KPN glasvezelverbinding.
Het resetten van zowel het modem alsmede de glasvezelaansluiting (FTU in de meterkast) heeft hierin niets geholpen.

Omdat het mogelijk om een storing gaat op jouw glasvezelverbinding, kun je het beste even bellen met de storingsdienst van KPN, via de telefonische klantenservice van KPN.
Deze afdeling is 24 uur per dag en 7 dagen in de week bereikbaar, via 0800-0402

Zei hebben ook de mogelijkheid om de glasvezelverbinding door te kunnen meten op afstand, om te zien waar het mogelijk fout gaat, maar ook kunnen beoordelen welke stappen daarop ondernomen moeten worden.
Als daar een fysieke monteur voor nodig is, wordt deze in overleg met jouw ingepland.

Spreek nadat de voice respons stem je heeft gevraagd waarvoor je belt, het volgende in:
Storing of ik heb een storing. 

Laat even weten hoe het is afgelopen.