Skip to main content

Vanaf 2 oktober wordt ik van het kastje naar de muur gestuurd. Ik ben een nieuwe klant zonder werkend abonnement.

1x is een monteur langs geweest een dag te laat nog wel, die kreeg het niet verholpen. Heb al in totaal 5,5u aan de telefoon gezeten maar nog geen oplossing..

ECHT SCHANDALIG 

 

KPN zegt dat het door de glasvezel komt, glasvezel zegt door KPN..

Hallo @Lieke_145 welkom! Wat ontzettend rot dat je hier tegenaan loopt! Hoe staat het er nu voor? Voor dit soort dingen kan je het beste even bellen met 0800-0402, mijn collega's kunnen dan meteen met je meekijken en indien gewenst, actie ondernemen. Weet je wat de reden is dat het niet gelukt is met de monteur? En heeft die geen vervolgacties uitgezet? Wil je je forumprofiel aanvullen met je adres en klantnummer? Dan kijk ik met je mee. 


Hoi, ondertussen nog steeds geen internet. Monteur is al 2x niet op komen dagen, 1 monteur kon het niet maken en zit vandaag ook al 4u op een monteur te wachten.. ben benieuwd of er vandaag iemand komt. 

Ondertussen al meer als 6,5u met 0800 nummer in de wacht gezeten waarvan 5x 5 min gesprekjes.

 

Nu al klaar met KPN


Weer niet gekomen.

sta nu al weer 3u in de wacht aan de telefoon… Wat is dit voor service?!


Weer niet gekomen.

sta nu al weer 3u in de wacht aan de telefoon… Wat is dit voor service?!

profiel al aangevuld?


Wat rot dat dit zo gaat, @Lieke_145! Ik adviseer je inderdaad om even je profiel aan te vullen. Laat hier weten dat je dat gedaan hebt, dan kijk ik met je mee.