Skip to main content

Mijn monteursafspraak is geannuleerd. Ik heb bij Ziggo opgezegd met de overstap service van KPN, en zij gaan mij afsluiten op de oorspronkelijk afgesproken datum. Ik heb gevraagd of KPN mijn “lijn” eerder kan activeren zodat ik niet zonder kom te zitten. Om de een of andere wazige reden is dit niet mogelijk. Ik snap de annulering, maar enige flexibiliteit in de zin van een oplossing voor mijn probleem is niet mogelijk. Ik zit straks bijna 4 dagen zonder internet. Ook ik moet van huis uit kunnen werken. Graag een oplossing.

Als KPN niet mee wil / kan werken is het misschien mogelijk dat Ziggo later afsluit? Van Ziggo mag je toch (óók) net zo goed een beetje flexibiliteit verwachten?

De vraag is ook of de monteur inderdaad 4 dagen later zal komen, want op dit moment is niets zeker…..


Kzou zeggen: bel Ziggo en vraag of ze aub nog een maand langer willen blijven leveren...


Hoi @RUP60 . Wat een nare introductie bij KPN.

Heb je nog contact gezocht met Ziggo?


Ja. Ziggo heeft mijn account gereanimeerd, maar ik moet opnieuw opzeggen, en heb dan dus dubbele maandlasten. Dat is dan wel jammer.


Okay. Dus je hebt nu diensten? En Wanneer gaat KPN aansluiten, is dat bekend?

Wat ben jij maandelijks kwijt bij Ziggo?


Ik heb niks meer gehoord en ga er van uit dat je voldoende informatie hebt. Mocht je toch nog vragen hebben, stel ze gerust.