Skip to main content

Beste KPN,

Ik zou sinds 15 januari internet gaan afnemen (nieuwe klant glasvezel), helaas is mijn verbinding nog steeds niet actief. Ik heb dan ook een afspraak gemaakt om een monteur langs te sturen omdat ik ddenk dat het probleem niet bij mij thuis zit.

Gisteren (16-1) is er een monteur langsgeweest en die concludeerde dat ik hoogstwaarschijnlijk het signaal van de centrale naar mijn NTU/ONT (glasvezel) niet binnenkreeg. De monteur heeft dan ook opgeschaald naar de “netwerkdienst” welke mij zou terugbellen (nog niet gebeurd) voor een vervolgafspraak.

Vandaag (17-1) zag ik dat de facturatie al wel gestart was (vreemd want ik heb dus nogsteeds geen actieve verbinding).

 

Onderstaand verhaal op dit forum lijkt 100% overeen te komen met mijn verhaal,

 

 

Vraag : is er al duidelijkheid wanneer er een monteur mijn verbinding actief maakt ?

Vraag 2 : ik ga ervanuit dat mijn 12 maanden met “korting” pas in gaan op het moment dat de verbinding actief is.

Hoi @Huubhuub . Zit er al beweging in de zaak?


@Erwin van KPN 

Erwin,

Ik heb contact gehad met glaspoort en ga deze week gebeld worden voor een afspraak met de monteur. Helaas nogsteeds geen actieve verbinding.

Huubhuub


@Erwin van KPN

Erwin,

Ik heb contact gehad met glaspoort en ga deze week gebeld worden voor een afspraak met de monteur. Helaas nogsteeds geen actieve verbinding.

Huubhuub

Okay, dan zal daar het missende stukje van de puzzel uiteindelijk ingevuld moeten worden.

Wat de kosten betreft. Geef mij tegen de tijd dat je een actieve verbinding hebt even een seintje.  We gaan je uiteraard niet voor niks laten betalen. 


@Erwin van KPN 

 

Afspraak staat voor aankomende maandag Erwin. Ik hou je op de hoogte.

 

Huubhuub


@Erwin van KPN,

 

Erwin,

De monteur is lang geweest en kwam tot de conclusie dat in het witte aansluitkastje (niet de NTU/ONT) er een draadbreuk zat (vermoedelijk al sinds de aanleg). Hij heeft de draad opnieuw gelast en alles is op dit moment werkend.

 

Ik hoor dus graag hoe we de 2 weken aan abonnementskosten gaan oplossen.

 

Huubhuub

 


Mooi dat het weer werkt!

Vul even je profiel in en geef mij daarna hier een seintje!


@Erwin van KPN 

 

Aangevuld :)

 

huubhuub


Erwin,

 

Zie je inbox (prive bericht), kun jij hier even op reageren aub ?

 

Huubhuub


Sorry, @Huubhuub .  Mijn privébericht meld systeem laat wat te wensen over :-(

Maar ik ga NU voor je aan de slag. En het komt goed.