Skip to main content

Na veel wikken en wegen heb ik besloten om over te stappen naar KPN. Ik heb alles telefonisch besteld en specifiek gevraagd om een monteur zodat we zeker zouden weten dat alles zou werken. Keurig een SMS ontvangen, maar tot mijn verbazing blijkt er geen signaal te zijn. Afgelopen woensdag, nog voor de officiële aansluitdatum, was dit wel het geval.

Ik heb inmiddels twee keer contact gehad met de klantenservice, maar zij kunnen niets anders doen dan een monteur inplannen. De aansluitdatum is nu verplaatst naar maandag, wat betekent dat thuiswerken voor mij momenteel niet mogelijk is. Dit is echt waardeloos en dit is genuanceerd uitgedrukt. Ik krijg nu wel een pakket over twee werkdagen waarmee ik online zou moeten kunnen, maar dat biedt op korte termijn geen oplossing.

Is er echt niets anders mogelijk dan de beperkte reactie van de klantenservice? Kan er niet een snellere oplossing worden aangeboden zodat ik zo snel mogelijk weer online kan zijn?

 

Aangezien dat je zo snel mogelijk een antwoord wilt heben het liefst vandaag nog raad ik je aan om nogmaals te bellen met de klantenservice 0800-0402 


Mocht je ook een mobiel abo bij KPN hebben, vraag dan meteen om een gratis data-bundel ter overbrugging totdat je internet thuis definitief werkt, dan kun je je mobiel als hotspot instellen en toch thuis werken @UHF1978 


Hoi @UHF1978, de aansluiting ging niet van harte begrijp ik. Ik weet niet precies wat de situatie is, maar zoals jimny al zegt is het het snelste om ons te bellen op 0800-0402. Via die weg kan er direct met je meegekeken worden, via het forum gaan er een aantal dagen overheen zoals je merkt. Ik hoop dat je verbinding snel werkt!


Bedankt voor jullie reacties. Vandaag is de monteur langs geweest en heeft geconstateerd dat de kabel verkeerd was aangesloten in de wijkkast. De televisie en internet zijn nu stabieler dan bij ZIGGO, zoals we hadden gehoopt. De wifi-snelheid laat echter nog wat te wensen over. Ik zal hierover een vraag stellen in het juiste topic.


Goed om te lezen dat de monteur de verbinding heeft kunnen maken! Dat het in de wijkkast niet goed zat zorgde er ook voor dat je hier zelf niets voor kon doen. Ik zag je andere topic over de Wifi ook staan, doordat je daar andere apparatuur voor gebruikt zijn onze mogelijkheden daarbij beperkt, maar mogelijk kunnen anderen op het forum je daarbij helpen.


Reageer