Skip to main content
Ik heb een nieuwe KPN Experia box en wil deze graag aansluiten op mijn smart tv. Echter als ik bij mijn smart tv op instellingen klik, komt mijn oude Experia box naar boven en niet de nieuwe. Wie kan mij uitleggen hoe ik mijn nieuwe Experia box kan verbinden?
Die inloggegevens zul je moeten aanpassen. Of verwijderen, waarna je de juiste in kunt voeren. Hoe dat moet, zal je vast wel in de handleiding kunnen lezen lijkt me...
Hoi Joy, welkom op het forum! Het antwoord van Nick is in veel gevallen de juiste. Maar, ter controle: heeft jouw nieuwe Experia Box wel andere wifigegevens? In veel gevallen slaan we namelijk je wifigegevens op zodat als je de Experia Box reset of een andere krijgt, niet overal de wifigegegevens hoeft aan te passen.



Als je met je telefoon verbinding maakt met de wifi, kun je dan ook nog de oude gegevens gebruiken? Zo ja, dan zal dit op de tv ook zo zijn. Zo nee, dan moet inderdaad op de tv het oude netwerk worden vergeten. Waarna je dan kunt verbinden met de nieuwe. Hoe dit moet staat in de handleiding van je toestel.



Als je echter de mogelijkheid hebt om de tv met een kabel te verbinden met de Experia Box dan raad ik dat wel aan. Een bekabelde verbinding is toch altijd wat stabieler dan wifi.