Skip to main content

Ik wil graag een nieuwe modem, was klant bij Telfort en KPN heeft Telfort overgenomen maar mijn modem is niet helemaal goed, wil graag eentje van KPN!! Krijg ik een nieuwe modem????

Ik wil graag een nieuwe modem, was klant bij Telfort en KPN heeft Telfort overgenomen maar mijn modem is niet helemaal goed, wil graag eentje van KPN!! Krijg ik een nieuwe modem????

Niet vanzelf. Welke modem heb je en wat mankeert er volgens jou aan? 


Welk modem heb je precies


Van Telfort, heb elke keer problemen met internet en tv! Die modem is heel oud moet vervangen worden en is kapot ook!


Welke "type” van Telfort?
Experia Box  V8  -  V10  of  V10A


De modems van KPN en Telfort zijn gewoon hetzelfde. Wat is er precies kapot aan? 


Van Telfort, heb elke keer problemen met internet en tv! Die modem is heel oud moet vervangen worden en is kapot ook!

Ben eens wat duidelijker...hier kunnen we toch helemaal niets mee..

Alleen maar roepen dat het kapot is en vervangen moet worden schiet niet op.

Dus: wat is exact het probleem, welke modem heb je en wat heb je tot nu toe zelf gedaan behalve roepen?


Welke "type” van Telfort?
Experia Box  V8  -  V10  of  V10A


Het kan net zo goed nog een Zyxel variant zijn, maar zonder meer “info” komt kpn en wij ook niet verder.


De modems van KPN en Telfort zijn gewoon hetzelfde. Wat is er precies kapot aan? 

Hallo @Nick83 , de software van de TFT-modems is anders dan de software van KPN, door de manier van inloggen, dat wordt volgens KPN binnen een paar maanden rechtgetrokken, dan zijn de TFT-modems technisch gelijk aan de KPN-modems.

 


Hoi @Shanaya, welkom op het KPN forum. Zoals je al ziet aan bovenstaande reacties hebben we wat meer informatie nodig om met je mee te kunnen denken. Zou je alle gestelde vragen kunnen beantwoorden en je forumprofiel volledig kunnen invullen? Wij zien niet wat jij ziet, jij bent onze ogen en handen bij wat er speelt. Als wij niet weten wat er aan de hand is, kunnen we ook niets voor je doen. We horen het graag van je.