Skip to main content
Hallo,



Wij hebben meerdere malen contact proberen op te nemen met de klantenservice maar na 3 keer een half uur aan de lijn te hebben gewacht geen reactie. Graag zou ik een nieuwe modum willen ontvangen. Hoe kan ik deze aanvragen?



Groetjes,

Latisha
Goedemiddag @Tishaaaa. Welkom op het forum. Wat vervelend dat je niemand aan de lijn hebt gekregen toen je belde met de klantenservice. Je geeft aan dat je een nieuwe modem wil aanvragen. Wat is er met de huidige modem aan de hand? Heb je last van verstoringen? Zo ja, welke? Zou je ook alvast je gegevens willen achterlaten op het KPN Forum profiel?
Jaa we hebben inderdaad last van storingen en een oude modem. Dit is de arcaduan als het goed is. Tuurlijk zal ik doen
Welke verstoringen ervaar je precies. Heb je al eens geprobeerd om het modem te resetten?
Ik heb niets meer van je gehoord dus ik ga er vanuit dat het probleem inmiddels verholpen is. Mocht dit niet het geval zijn, dan hoor ik dat graag van je!

Hoe kan ik een nieuw modem bestellen.

de modem die mee geleverd is met het glas vezel abonnement. Kan ik  niet van veranderen van ip adres

 


Veranderen van ip range kan inderdaad niet.