Skip to main content
Beantwoord

nieuwe router

• October 18, 2020
  • 2 reacties
  • 44 keer bekeken

Goedemorgen, sinds 2014 zitten we bij Telfort. Onze router is erg traag en heeft niet meer het bereik wat wij wensen.

wij zouden graag een nieuwe willen, kosteloos. anders moeten wij op zoek maar een nieuw abonnement met een betere router.

Beste antwoord door Bart_

Hallo @Valentijn 1979 Ik ben ook wel nieuwsgierig welke Experia Box je hebt.  En wat bedoel je precies met bereik? Heb je het dan over wifi? In dat geval raad ik je aan eerst ons topic over wifi te lezen: er staan veel goede tips en handige adviezen in. We kunnen je Experia Box altijd even nakijken, maar we vervangen 'm in de regel alleen als ‘ie stuk is. 

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een eigen topic.

2 reacties

Joep1965
Superuser
Forum|alt.badge.img+20
  • Superuser
  • October 18, 2020

Welke experiabox heb je?

Bart_
Wijsgeer
Forum|alt.badge.img+20
  • Oud Moderator
  • Antwoord
  • October 23, 2020

Hallo @Valentijn 1979 Ik ben ook wel nieuwsgierig welke Experia Box je hebt.  En wat bedoel je precies met bereik? Heb je het dan over wifi? In dat geval raad ik je aan eerst ons topic over wifi te lezen: er staan veel goede tips en handige adviezen in. We kunnen je Experia Box altijd even nakijken, maar we vervangen 'm in de regel alleen als ‘ie stuk is.