Skip to main content

Goedendag,

We hebben al meer dan 10 jaar een router van KPN.

Het heeft nu veel kuren.

Steeds storingen bij tv en internet.

Al vaak de stekker van de router moeten er uit trekken.

Dan doet ie het even en even later weer gedoe.

Mijn man werkt thuis wegens corona en raakt zo achter op met zijn werk.

Iemand enig idee hoe ik een nieuwe router kan aanvragen?

Telefonisch al geprobeert maar krijg dan de mededeling om de stekker van de router er uit te trekken , anders kan ze geen nieuwe router bestellen.

Aangezien ik met vaste telefoon bel (heb geen mobiel) kan dat niet want dan word het contact verbroken.

@hagarscholten  Welk type router heeft u nu ?


HansaanZet  Experia Box V8    VGV 7519 


@hagarscholten  Kunt u de V8  modem eens een harde reset gevendoor met een puntig voorwerp het resetgaatje achterop  10 sec in te drukken, want aan en uitzetten is een tijdelijke oplossing.


HansaanZet ook al geprobeerd maar helpt ook geen sjoecher . 

Aangezien we deze router al 11 jaar hebben, is ie ook toe aan vernieuwing. Zelfs de tv geeft aan dat er iets flink mis is met de router.

 


@hagarscholten  Ok, in dat geval kunt u het beste wachten tot een moderator van KPN dit oppikt alhier.

Als u alvast uw forum profiel invult met uw gegevens ( deze zijn alleen zichtbaar voor u zelf en voor de moderatoren)  kan een moderator direct uw probleem aanpakken, zodra deze dit bericht meeleest.


Hans aan Zet hartelijk dank voor de reacties


Goedemorgen @hagarscholten, hier gaat dus iets niet goed met de verbinding. Via het forum kan ik je helpen. Zou je jouw profiel willen invullen en mij een seintje willen geven? Je kunt ook altijd gratis contact opnemen met de klantenservice via 0800-0402 of een chat starten via de website. 

Je kiest een onderwerp en dan geef je vervolgens aan: Ik wil graag contact/heb een ander vraag en dan kun je een chat starten. 


Ik zie dat er via de klantenservice (0800-0402) een nieuw modem naar je toegestuurd is en verder geen reactie van je gelezen op het forum. Ik ga er dan ook van uit dat de nieuwe modem de problemen heeft verholpen.Â