Skip to main content

Er is een nieuwe TK01 onderweg. Werk thuis voor ict servicedesk dus erg afhankelijk. Dacht plaats oude kastje terug maar dat gaat niet heel veel weerstand. Krijg morgen nieuwe kastje per post maar ook deze plaatsen zal zelfde probleem geven maar pas als ik dan bel krijg ik een monteur. Pff als ik dat kastje er zo op zou schuiven zou ik het prima vinden maar ik ben nu echt niet blij….

Nou weer gebeld voor monteursafspraak daar ik zelf niet mijn kastje er op kan krijgen TK01 en gewoon 70 euro betalen voor een monteur terwijl ik al jaren klant ben met al mijn bundels. Werk thuis op een servicedesk kan niet zonder internet.. 

jammer echte misser dit!!


Voor het werkend herstellen van een glasvezelpunt worden in de regel geen kosten gerekend @oghkru , of je moet e.e.a. zelf kapot gemaakt hebben.

Als je ook mobiel hebt bij KPN kun je vragen om extra databundel(s) zodat je je mobiel als hotspot kunt gebruiken en toch je werk kan doen.

 


Voor het werkend herstellen van een glasvezelpunt worden in de regel geen kosten gerekend @oghkru , of je moet e.e.a. zelf kapot gemaakt hebben.

Als je ook mobiel hebt bij KPN kun je vragen om extra databundel(s) zodat je je mobiel als hotspot kunt gebruiken en toch je werk kan doen.

 

Precies, alleen je moet wel akkoord gaan met eventuele kosten. Want op afstand kunnen ze niet garanderen dat het niet komt door een door u veroorzaakte defect. Maar als het inderdaad het glasvezelkastje plaatsen is en de FTU is niet kapot dan heeft u gewoon installatiegarantie.


Helaas nee gelukkig niets kapot gemaakt maar iets belemmerd blijkbaar dat ik het kastje er op kan schuiven (klepje?) ik kan er weinig aan doen.. heb wel extra bundel gehad monteur gewoon betalen..


Helaas nee gelukkig niets kapot gemaakt maar iets belemmerd blijkbaar dat ik het kastje er op kan schuiven (klepje?) ik kan er weinig aan doen.. heb wel extra bundel gehad monteur gewoon betalen..

Heb je een service monteur via een ticket gekregen? Of een betaalde monteur (zonder analyse). ?

Zoals de anderen al aangeven is het iets waar - als jij er zelf niet de hand in hebt gehad - we geen kosten voor rekenen. Behalve als jij zelf expliciet een betaalde monteur laat komen natuurlijk. 


Hi Erwin, zelf besteld. Was een optie direct toen vanuit kpn de GK01 werd besteld dus direct maar gedaan. Gisteravond nog even gekeken met ex-werknemer kpn en die gaf aan dat er iets was afgebroken in het schuifmechanisme en bij nieuwe dit wel goed zou zijn wat het blauwe klepje activeert en ja hoor opschuiven en klaar. Kastje er op en monteur afgebeld. Kastje erop ding dong een meneer van kpn aan de deur (mail over gehad) uw kastje moet nodig vervangen worden zijn veel storingen. Pfff ongelofelijk het opgestuurde kastje heeft er ongeveer 1 uur opgezeten en verruilt voor Nokia variant. Hoe kan dit , zouden ze dit niet van elkaar weten? KPN en milieu en dan juist zo’n milieu onvriendelijke actie. Had kpn even doorgevraagd meegedacht waarom het erop schuiven van de tk01 weigerde dat had hoop stress gescheeld. Waarom weer een slecht product opsturen en geen contact met de kpn mensen die gratis omwisselen?https://www.overons.kpn/nieuws/kpn-voor-de-5e-keer-op-rij-verkozen-tot-meest-duurzame-telecommerk/


Dit is helaas gewoon foutief gegaan. De meneer aan de deur had de oude gegevens en heeft niet het serienummer gecontroleerd van uw kastje met degene op zijn app. Dan had hij erachter gekomen dat uw kastje al was vervangen en niet vervangen hoefde te worden.


Nee, dat is onzin. Hij is nu omgeruild voor de Nokia variant. We hoeven niet over de kwaliteit van Nokia te discussiëren. Gekke is dat ik nu plotseling veel beter ontvangst heb ook in de tuin…

Admin: serienummer verwijderd


Excuses? De genexis en de Nokia zijn beide even goed, op dit moment leveren wij monteurs weer de Genexis model. Verder heeft de ONT niks te maken met bereik want dat doet het modem…


Hi ik_combineer ik snap dan die vervanging niet. Voor mij is het als eindgebruiker heel vaag waarom ik de mail heb gekregen er staat blijf gebruik maken van het beste netwerk. KPN kan nog wel iets doen op vlak van communicatie.


Er wordt bijvoorbeeld op 1 januari een meting gedaan met wie welk kastje heeft en de kastjes waarvan wij zien dat ze slecht zijn worden gemarkeerd en daar wordt iemand heen gestuurd. Maar dat team wordt behalve naar jou ook naar 100e of misschien wel 1000e anderen gestuurd. In de tussentijd van meten en komst van het dat team is uw kastje vervangen, maar dat team heeft ook een opdracht om het kastje te vervangen. Nu is het dus dubbelop gebeurd. Kan gebeuren maar gelukkig is dat maar heel sporadisch. 


Excuses? De genexis en de Nokia zijn beide even goed, op dit moment leveren wij monteurs weer de Genexis model. Verder heeft de ONT niks te maken met bereik want dat doet het modem…

Ik las best vaak dat de Nokia het op xgs-pon 4gbps snelheden beter deed vooral in de upload


Excuses? De genexis en de Nokia zijn beide even goed, op dit moment leveren wij monteurs weer de Genexis model. Verder heeft de ONT niks te maken met bereik want dat doet het modem…

Ik las best vaak dat de Nokia het op xgs-pon 4gbps snelheden beter deed vooral in de upload

Dat zijn onzin verhalen, de huidige generatie Genexis is gelijkwaardig aan de Nokia @MR_CHIP , KPN wil gewoon niet op 1 paard wedden en gebruikt beide merken door elkaar 


Excuses? De genexis en de Nokia zijn beide even goed, op dit moment leveren wij monteurs weer de Genexis model. Verder heeft de ONT niks te maken met bereik want dat doet het modem…

Ik las best vaak dat de Nokia het op xgs-pon 4gbps snelheden beter deed vooral in de upload

Dat zijn onzin verhalen, de huidige generatie Genexis is gelijkwaardig aan de Nokia @MR_CHIP , KPN wil gewoon niet op 1 paard wedden en gebruikt beide merken door elkaar 

Onzin waarin duidelijk adv voorbeelden te zien is hoe na swap van Genesis naar Nokia de snelheid wel wordt gehaald


Ik las best vaak dat de Nokia het op xgs-pon 4gbps snelheden beter deed vooral in de upload

Dat zijn onzin verhalen, de huidige generatie Genexis is gelijkwaardig aan de Nokia @MR_CHIP , KPN wil gewoon niet op 1 paard wedden en gebruikt beide merken door elkaar 

Bij mij was het anders de monteur die zei ik ga de Genesis wisselen naar een Nokia, daarmee zou de upload opgelost moeten zijn. En daarmee was het inderdaad opgelost in mijn situatie (Box V14).

Of sta ik hier nu onzin te verkopen @N.N. ?


Mensen, niemand staat onzin te verkopen, maar dan zullen de oude serie Genexis verwisseld zijn, de nieuwe serie is gewoon goed en voldoet aan alle specificaties, anders zou KPN ze ook niet inzetten naast de Nokia's @SaltyBart en @MR_CHIP 


Reageer