Skip to main content

Ikzelf heb een wifi box bij KPN besteld bij de aankoop van mijn nieuwe woning. 

 

nu heb ik in deze woning geen aansluiting van KPN internet. terwijl deze hier wel hoort te zitten. 

meerdere keren gebeld en besproken met de klantenservice dat er een monteur zou komen. 

2 monteurs en 5 weken verder word mij gezegd dat ze de aansluiting niet kunnen vinden en dat hier geen oplossing voor is ! 

de wifi heb ik dus niet kunnen gebruiken ik heb lang gewacht met het opzeggen aangezien de meneer van de klantenservice mij heeft verzekerd dat als de monteur het zou aansluiten. 

mocht de aansluiting niet gemaakt kunnen worden zou ik kosteloos het pakket kunnen opzeggen en hier ook mijn geld voor terug krijgen. 

 

na een uur in de wacht te hebben gehangen krijg ik te horen dat ik bij opzegging het moet afbetalen! 

ik kan het internet niet gebruiken omdat er geen aansluiting is in de woning. 2 monteurs geweest die het bij elkaar afschuiven. 

dus uiteindelijk word mij geen aansluiting aangeleverd van KPN en moet ik het abonnement wel afbetalen. 

ik weet zelf niet meer wat ik moet doen en had graag hulp gehad. 

Vul je forum profiel in met je adres,naam en klantnummer dan ziet een moderator wie je bent zodra je topic aan de beurt is 


Hoi @Maurizio Janssen, welkom bij ons op het forum. Als je een aanvraag hebt kunnen doen zou er een aansluiting moeten zijn. Het kan zijn dat er geen aansluitpunt op zit, maar dat zou een monteur kunnen aanleggen als hij de kabel kan vinden. Dat dat na meerdere monteurs nog niet gelukt is, is vervelend. Mogelijk zit de kabel ergens goed verborgen waardoor ze er niet bij kunnen.

Als je zo lang wacht kan ik me voorstellen dat je een andere optie wilt kiezen. Via het forum hebben wij geen mogelijkheden om een abonnement op te zeggen, daardoor kan ik daar ook geen toezeggingen over doen. Het opzeggen kan je telefonisch doen via 0800-0402.