Skip to main content
Vraag

Niks werkt. Site werkt niet, support werkt niet

• March 17, 2025
  • 4 reacties
  • 51 keer bekeken

Niks werkt. Kan geen klacht indienen via de site in onmogelijk gemaakt. Brengt je naar allemaal andere plekken. Ik ben het helemaal zat. Ik wil weg bij kpn. Support werkt niet. Contact zoeken is bijna onmogelijke. Chatbot vraagt ernaar dat je inlogt zodat hij weet wie je bent. vervolgens vraagt die alle gegevens nog een keer een voor een om te weten wie je bent. Aan de telefoon zegt die dat ik het moet googelen! Ik bel jou toch voor hulp waarom moet hij tegen mij zeggen dat ik Google moet gebruiken. 

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een eigen topic.

4 reacties

Joep1965
Superuser
Forum|alt.badge.img+20
  • Superuser
  • March 17, 2025

Welkom hier ​@Saussss, wat is er allemaal aan de hand....

• Auteur
  • Deelnemer
  • March 17, 2025

Het is allemaal zo moeilijk. Ik hoef helemaal niks meer van kpn ik ben het helemaal zat. Ik ga voor een overstap. 

JanD
Superuser
  • Superuser
  • March 17, 2025

Beste ​@Saussss als je nu eens rustig, kort en bondig je probleem uitlegt, kunnen we je hier misschien helpen.

Alex van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+26
  • Moderator
  • March 18, 2025

Hi ​@Saussss, welkom bij onze community. 

Ik snap uiteraard dat het vervelend is als er iets niet werkt. Zoals aangegeven helpen wij je graag als we weten wat er aan de hand is. Zou je dit concreet willen uitleggen? Misschien kunnen wij een overstap zo nog voorkomen. 

We horen graag van je.Â