Skip to main content

Ik heb de super WiFi punten op 2 mei retour verzonden met een retour doos en sticker maar heb nog steeds geen geld retour ontvangen, net telefonisch contact gehad met KPN en kan het verzend bewijs niet meer vinden maar moest de foto uploaden en dan gaan jullie kijken hoe dit op te lossen.…
 

Goeie dag,
ik heb een super wifi punt aangeschaft en deze is afgeschreven samen met mijn kpn faktuur op 5-12 149 euro. Echter ik heb deze meteen retour gezonden en niet gebruikt. bedrag zal na een paar dagen op mijn rekening komen.. ik wacht nog steeds @Kpn  hoe zit dit?

 

Admin: eigen topic voor je bericht aangemaakt, afgesplitst van deze

Vul alvast je profiel aan, zodat het KPN Forum personeel direct inzicht in je gegevens heeft en iets voor je kan betekenen.


Hoi @Sylvia van S

 

welkom op het Forum. Sorry dat ik nu pas op je bericht kan reageren. Kan me goed voorstellen dat je even aan de bel trekt. In dit geval zou ik willen adviseren om ons te bellen op 0800-0402. We kunnen je dan sneller en in één keer helpen. 

 

Mocht je dat al geprobeerd hebben en je bent nog steeds niet geholpen. Dan zou het inderdaad fijn zijn (zoals @AVRT ook al aangeeft) als je je profiel hier invult. Geef je een seintje als dat gebeurd is? Dan kan ik met je mee kijken :)


Hoi @Sylvia van S

 

welkom op het Forum. Sorry dat ik nu pas op je bericht kan reageren. Kan me goed voorstellen dat je even aan de bel trekt. In dit geval zou ik willen adviseren om ons te bellen op 0800-0402. We kunnen je dan sneller en in één keer helpen. 

 

Mocht je dat al geprobeerd hebben en je bent nog steeds niet geholpen. Dan zou het inderdaad fijn zijn (zoals @AVRT ook al aangeeft) als je je profiel hier invult. Geef je een seintje als dat gebeurd is? Dan kan ik met je mee kijken :)

Goeie dag Loes,
ik heb 4-1 contact gehad met 0800 0402 KPN, bij box is ongeopend verzonden en ik heb de TPG post verzendcode doorgegeven. Verzonden op 23-11 en volgens de track en trace ontvangen op 25-11 om 21.30 uur. Dus WAAROM gaat er meer dan een maand over heen voordat ik mijn € 149 euro krijg?

ik zou een van de komende dagen teruggebeld worden hoe/wat.

Dus ben benieuwd………..

Volgens