Skip to main content

Hallo, 

Ik zou 18 oktober een glasvezel aansluiting krijgen volgens de planning bij KPN. In september heb ik zelf om deze aansluiting gevraagd. We zitten bijna midden november. Ik ben niet gebeld door KPN of de onderaanemers om deze aansluiting te realiseren. Dus geloof niet in de belofte die ze maken. Gelukkig hebben we in mijn buurt in Den Haag 2 aanbieders. KPN en ODIDO. Aangezien KPN niks van zich laat horen. Ga ik maar kijken wat de mogelijkheden bij ODIDO zijn. Jammer hoor KPN, ik had juist van KPN gedacht dat ze voor service zouden staan. Maar helaas is dat blijkbaar niet zo.

 

Tot ziens op https://community.odido.nl.


Hallo Wim27 ik kan je bij ODIDO niet vinden. 

Wat een waardeloze reactie. Je moet echt niks te doen hebben om zo te reageren. Ongelooflijk dat KPN zulke antwoorden op het forum laat. Dit lost mijn probleem niet op. Dus hou dit soort opmerkingen voor jezelf. Ik ben benieuwd hoe snel ODIDO zal reageren. Maar om eerlijk te zijn. Alle providers zijn hetzelfde. Bij problemen kunnen ze je niet helpen. Ik had KPN hoog ingeschat. Wat nu bij mij gedaald is.


Dat was ook de achtergrond van mijn bericht. Bij iedere provider zie je mensen die een probleem hebben dat lastig op te lossen is.

Als je wilt overstappen prima, zou ik wellicht ook doen als ik vast zat.

Maar ik vind het dreigen met over stappen op een forum altijd een beetje flauw.
En je zult me niet vinden op een odido forum, want als KPN klant ben ik daar niet actief.


Dat was ook de achtergrond van mijn bericht. Bij iedere provider zie je mensen die een probleem hebben dat lastig op te lossen is.

Als je wilt overstappen prima, zou ik wellicht ook doen als ik vast zat.

Maar ik vind het dreigen met over stappen op een forum altijd een beetje flauw.
En je zult me niet vinden op een odido forum, want als KPN klant ben ik daar niet actief.

Het is niet dreigen. Het is naar een oplossing zoeken voor mijn probleem. Jou reactie vind ik flauw. Als je geen oplossing heb voor het probleem. Of als je het zelf niet heb meegemaakt. Reageer dan niet. Dit wekt alleen maar meer irritatie op. Omdat er flauw word geregeerd op het probleem wat ik heb. Op dit moment ben ik met ODIDO en KPN bezig. Het liefst heb ik KPN. Maar deze provider komt bij mij hun belofte niet na. Ik schijf op jet forum hoe ik het ervaar en waarmee ik bezig ben.


@Revanio  Je schrijft dat je in september om de aansluiting hebt gevraagd. Maar waar heb je dat gevraagd, bij KPN Netwerk of KPN provider? Als KPN Netwerk of onderaannemer een afspraak niet nakomt of niet belt kan KPN provider daar helaas weinig aan doen. Dan is mijn advies een klacht bij KPN Netwerk weg te leggen. Dat kan via de volgende link https://www.kpnnetwerk.nl/klacht-indienen/

Hopelijk wordt er dan snel actie ondernomen.


@Revanio  Je schrijft dat je in september om de aansluiting hebt gevraagd. Maar waar heb je dat gevraagd, bij KPN Netwerk of KPN provider? Als KPN Netwerk of onderaannemer afspraak niet nakomt of niet belt kan KPN provider daar helaas weinig aan doen. Dan is mijn advies een klacht bij KPN Netwerk weg te leggen. Dat kan via de volgende link https://www.kpnnetwerk.nl/klacht-indienen/

Hopelijk wordt er dan wel actie ondernomen.

Bedankt voor de info. Ik ga de klacht daar neerleggen. Ik laat hier nog weten wat eruit komt.