Skip to main content

Sinds een week hebben wij geen internet meer. KPN ging er ten onrechte vanuit dat onze glasvezel aansluiting werkte (zijn al 3 monteurs voor langsgekomen) en hebben onze DSL lijn uitgezet. Klantenservice zegt niets te kunnen doen, technische dienst zegt niets te kunnen doen. Het blijkt in de kast in de wijk niet goed te zitten. Daar is ook een ticket van gemaakt op 18 augustus. Maar nog niets  mee gedaan. Niemand kan vertellen wanneer het wel gaat werken. Als troost krijg je 100gb om je telefoon als hotspot te gebruiken. Dat werkt natuurlijk niet met een gezin. Het enige wat ik momenteel wil is dat de DSL weer gast werken, maar dat schijnt onmogelijk te zijn (!?) Misschien toch maar weer terug naar ziggo...

Hoi @Zymotic , eventueel tijdelijk terug naar Ziggo is waarschijnlijk helaas het makkelijkst.

Als KPN vastloopt in haar eigen bureaucratie kan je het beste pragmatisch handelen. Ik hoop dat er iemand van KPN via het forum alsnog dingen in versnelling kan brengen, maar 100GB over de telefoon vind ik in deze tijden een lachertje: hoeveel apparaten hebben gezinnen inmiddels wel niet? Daarnaast vergeet KPN dat we betalen voor streamingsdiensten, dat zonnepanelen internet nodig hebben evenals alle domotica en smart-apparaten. Dat gaat nooit werken op een databundeltje waar je na elke 100GB moet vragen of het opgehoogd mag worden.


Helemaal mee eens. Het is ook ronduit frustrerend dat niemand je kan vertellen hoe lang het gaat duren en dat ze de dsl alleen uit kunnen zetten maar niet meer aan. We hebben drie zoons die online gamen dus die raken het geduld ook langzaam kwijt.


Hi @Zymotic, wat rot dat je zo tussen wal en schip terecht gekomen bent.

Ik weet niet of ik het versnellen of veranderen kan, maar ik wil graag nakijken wat ik voor je kan doen. Vul je je forumprofiel zo volledig mogelijk in, en geef je me daarna hier een seintje? Dan kan ik je gegevens erbij pakken.


Hoi Alexandra,

 

Sinds gisteren hebben we gelukkig weer internet. Het was nog niet zoals het moest, namelijk nog geen 100mb ipv 1000mb. Maar na het vervangen van de ethernetkabel die de monteur had gemaakt, door een eigen kabel werkt het naar behoren.


Jammer dat het zo veel moeite gekost heeft, maar ik ben blij om te horen dat 't uiteindelijk gelukt is. Dank voor de update!


Reageer