Skip to main content

 

Beste ontvanger

 

Ik heb nooit meer iets vernomen

Hoe gaat dit opgelost worden?

 

Zie mailwisseling van okt 2021 hieronder

 

Kijk uit naar uw reactie

 

 

. . .

 

Edith

*************************

 

 

Op 26 okt. 2021, om 15:59 heeft Handtekeningen Schouwdocumentenhaarlem <********************> het volgende geschreven:

Hallo Edtih,

 

Vervelend dat dit gebeurt is, dat de beneden buurman die geen aansluiting wilde hebben uiteindelijk wel aangesloten is en jij niet.

Ik heb met de planning alles weer recht gezet en zal er binnenkort contact met je op genomen worden.

 

De aansluiting zal zoals in het document aangesloten gaan worden.

 

Gr. Chris

 

Op di 26 okt. 2021 om 15:02 schreef Edith <***************:

Beste ontvanger,

 

Op donderdag 14 oktober moest ik thuis zijn, omdat de glasvezel aangesloten zou worden

Alleen lag op de *****************maar 1 kabel ipv 2.

Dit omdat via de meterkast van nummer ** de glasvezelkabel naar boven gaat om bij **** aangesloten te worden 

De mannen die aan het werk waren hebben er een melding van gemaakt, maar ik heb tot op heden nog niks vernomen

Hoe wordt dit nu opgelost?

 

Kijk uit naar een spoedige reactie

 

Vriendelijke groet, Edith

. . .

Admin edit: persoonlijke gegevens verwijderd

 

Hi @Geen glasvezel aangesloten en welkom op het forum! 

Vreemd dat je niks meer hebt vernomen en begrijpelijk dat je wilt weten hoe het zit met glasvezel. 
Op dit forum werken we namens KPN de provider, dus gaat het om je abonnementen en dergelijke. De aanleg voor glasvezel wordt gedaan door KPN Netwerk, dat is een aparte partij. 

Ik raad je daarom aan om contact met KPN Netwerk op te nemen. Hopelijk heb je dan snel duidelijkheid over de glasvezel aansluiting!