17mei een brief gekregen over sneller internet; van 50 naar 200Mbit/s.
Een email hierover op 21juni ontvangen.
Hu nog steeds 50Mbit. Belofte waarmaken duurt wel erg lang.
17mei een brief gekregen over sneller internet; van 50 naar 200Mbit/s.
Een email hierover op 21juni ontvangen.
Hu nog steeds 50Mbit. Belofte waarmaken duurt wel erg lang.
Goedemorgen
Het kan tot een maand duren voordat deze snelheidsverhoging wordt doorgevoerd. Nu geef je aan dat je hier op 17 mei een brief over hebt ontvangen en dat je hier op 21 juni ook nog een mail over hebt ontvangen. Wat stond er precies in de laatste mail die je op 21 juni had ontvangen?
Sneller internet. Voor Jou. | |||||||
Meer streamen, gamen of vaker thuis aan het werk? We denken graag met je mee. Daarom verhogen we jouw snelheid gratis van 50 Mbit/s naar 200 Mbit/s . Een kadootje, omdat we blij met je zijn. Â
Â
|
gekopieerd en geplakt
gekopieerd en geplakt
Heb je je abonnement misschien onlangs nog gewijzigd
nee hoor, niets veranderd
abo is al jaren hetzelfde
waarom stuurt KPN tweemaal dit bericht als het abo veranderd zou zijn. Wel apart weer
waarom stuurt KPN tweemaal dit bericht als het abo veranderd zou zijn. Wel apart weer
Durf ik niet meteen te zeggen
ben benieuwd
ben benieuwd
Ik ook
Hoi Jan,
jij hebt zeker ook nog niks gehoord?
Ik heb inmiddels iemand v KPN gesproken (helpdesk) en die heeft afgelopen vrijdag seintjes uitgezet. Ze heeft alles nagekeken en kan niks zien waarom ik er geen recht op zou hebben, bovendien drie berichten verstuurd door KPN.
Duurt wel erg lang zeg, best jammer dit.
Ik ga nu serieus nadenken over een opvolger van KPN, Hun gedrag is verre van professioneel.
En van alles beloven, toezeggen en vervolgens niks van zich laten horen.
Hoi Jan,
Ik heb inmiddels iemand v KPN gesproken (helpdesk) en die heeft afgelopen vrijdag seintjes uitgezet. Ze heeft alles nagekeken en kan niks zien waarom ik er geen recht op zou hebben, bovendien drie berichten verstuurd door KPN.
Â
Ik kan me voorstellen dat je het wachten wel zat bent,Â
Hoi Jan,
Â
Ik kan me voorstellen dat je het wachten wel zat bent,Â
Â
Zojuist is het euvel verholpen.
Bedankt
Goed om te horen,
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.