Skip to main content

17mei een brief gekregen over sneller internet; van 50 naar 200Mbit/s.

Een email hierover op 21juni ontvangen.

Hu nog steeds 50Mbit. Belofte waarmaken duurt wel erg lang.

Goedemorgen @marc k en bedankt voor jouw bericht :)
Het kan tot een maand duren voordat deze snelheidsverhoging wordt doorgevoerd. Nu geef je aan dat je hier op 17 mei een brief over hebt ontvangen en dat je hier op 21 juni ook nog een mail over hebt ontvangen. Wat stond er precies in de laatste mail die je op 21 juni had ontvangen?


Sneller internet. Voor Jou.

Meer streamen, gamen of vaker thuis aan het werk? We denken graag met je mee. Daarom verhogen we jouw snelheid gratis van 50 Mbit/s naar 200 Mbit/s . Een kadootje, omdat we blij met je zijn.

 

Hogere snelheid, dezelfde prijs

Binnen 7 dagen verhogen we je snelheid. Deze snelheid zie je terug op je eerstvolgende factuur. Je hoeft hier zelf niets voor te doen. Alles blijft hetzelfde, dus ook je maandbedrag.

 

 

Hou je mailbox in de gaten

Want je kan pas sneller internetten nadat je onze bevestigingsmail hebt gehad. Is je internet niet sneller? Zet dan je modem uit en weer aan.

Veel plezier met je kadootje!

Met vriendelijke groet,
Team KPN


gekopieerd en geplakt


gekopieerd en geplakt

Heb je je abonnement misschien onlangs nog gewijzigd @marc k ? In dat geval kan het voorkomen dat de gratis snelheidsverhoging niet meer geldig is. :(


nee hoor, niets veranderd


abo is al jaren hetzelfde


waarom stuurt KPN tweemaal dit bericht als het abo veranderd zou zijn. Wel apart weer


waarom stuurt KPN tweemaal dit bericht als het abo veranderd zou zijn. Wel apart weer

Durf ik niet meteen te zeggen @marc k. Ik ben meteen gaan kijken in je klantdossier maar vind zo geen verklaring voor het feit dat jouw snelheid nog altijd niet is verhoogd. Je hebt hiervan in april al voor het eerst bericht over ontvangen zag ik. Daarom heb ik iemand in de organisatie hierover bericht met het verzoek hier ook eens naar te kijken. Zodra ik hier terugkoppeling op krijg, meld ik me hier uiteraard weer!


ben benieuwd


ben benieuwd

Ik ook @marc k!


Hoi Jan,

jij hebt zeker ook nog niks gehoord?

Ik heb inmiddels iemand v KPN gesproken (helpdesk) en die heeft afgelopen vrijdag seintjes uitgezet. Ze heeft alles nagekeken en kan niks zien waarom ik er geen recht op zou hebben, bovendien drie berichten verstuurd door KPN.

Duurt wel erg lang zeg, best jammer dit.


Ik ga nu serieus nadenken over een opvolger van KPN, Hun gedrag is verre van professioneel.

En van alles beloven, toezeggen en vervolgens niks van zich laten horen.


Hoi Jan,

jij hebt zeker ook nog niks gehoord?

Ik heb inmiddels iemand v KPN gesproken (helpdesk) en die heeft afgelopen vrijdag seintjes uitgezet. Ze heeft alles nagekeken en kan niks zien waarom ik er geen recht op zou hebben, bovendien drie berichten verstuurd door KPN.

Duurt wel erg lang zeg, best jammer dit.

 

Ik kan me voorstellen dat je het wachten wel zat bent, @marc k. Jan is vrij op het moment, vandaar dat hij hier nog niet op terug is gekomen. Wat ik zie is dat de collega die jij vrijdag sprak dit inderdaad heeft uitgezet bij een back office. Van daaruit zijn ze er mee bezig om dit rond te krijgen. Zij nemen contact met je op zodra ze meer informatie hebben, of het rond is. 


Hoi Jan,

jij hebt zeker ook nog niks gehoord?

Ik heb inmiddels iemand v KPN gesproken (helpdesk) en die heeft afgelopen vrijdag seintjes uitgezet. Ze heeft alles nagekeken en kan niks zien waarom ik er geen recht op zou hebben, bovendien drie berichten verstuurd door KPN.

Duurt wel erg lang zeg, best jammer dit.

 

Ik kan me voorstellen dat je het wachten wel zat bent, @marc k. Jan is vrij op het moment, vandaar dat hij hier nog niet op terug is gekomen. Wat ik zie is dat de collega die jij vrijdag sprak dit inderdaad heeft uitgezet bij een back office. Van daaruit zijn ze er mee bezig om dit rond te krijgen. Zij nemen contact met je op zodra ze meer informatie hebben, of het rond is. 

 

Zojuist is het euvel verholpen.

Bedankt


Goed om te horen, @marc k! Het heeft wat tijd gekost, maar veel plezier met je hogere snelheid!


Reageer