Skip to main content

Bijna 2 weken heb ik geen glasvezel 1GB meer. Mijn ONT kastje was kapot (model was schijnbaar gevoelig voor plotselinge stroomuitval), een monteur heeft een nieuw Nokia ONT kastje geïnstalleerd, dat kon KPN nog niet activeren omdat ik met een goede week over zou gaan op 4GB glas. Nu bijna 2 weken verder werkt het Nokia ONT kastje nog steeds niet.

In de tussentijd is het behelpen met Digitenne, een 4G ontvanger met 2,4G snelheid, en 100GB per mobiel extra.  Als je 1GB glas gewent bent dat voelt het alsof je met een 56k7 modem aan het inbellen bent. Het is fijn om weer online te zijn, maar alle smart apparaten (beveiliging/stofzuiger/CV thermostaat, smartsockets enz.enz.) zijn niet online.

Via klantenservice vast hebben ze het kastje op afstand “gemeten” dat deed het dus niet (in een week tijd 3x), vanochtend hebben ze het netwerk in de buurt verbeterd. Allemaal heeft het niet geholpen.

Vanavond boos gebeld met klantenservice vast, verontschuldigd aan de dame aan de telefoon dat ik het haar niet persoonlijk kwalijk neem, maar dat op deze manier de KPN hun klanten aan het wegjagen is.

Sinds Tiscali ben ik al klant bij de KPN en tot dusver uitermate tevreden, maar als mij verteld wordt dat ik nog wat geduld moet hebben omdat ze er nog meer bezig zijn, dat gaat me echt te ver. Ik loop tegen een muur van vriendelijkheid aan en geloof gewoon niet dat klantenservice-vast de backoffice niet telefonisch of per e-mail kan bereiken. Het enige wat ik kan/mag doen is afwachten.

Mijn vrouw kan geen 4K tv kijken, mijn zoon kan geen Rainbow Six Siege spelen met een 60ms latency en ik wordt van de hele situatie van geduldig naar chagrijnig.

 

Heeft iemand een idee hoe het een en ander te bespoedigen?

 

Admin: eigen topic aangemaakt voor je vraag, afgesplitst van dit topic. 

 

Beste @veedeeBee, wat rot dit! 😞 Is er ook gezegd waarom het langer duurt dan verwacht? Wil je je forumprofiel aanvullen met je adres en klantnummer? Ik kijk graag met je mee. 


Bedankt voor de reactie. Het is inmiddels opgelost. Wegens griep nog geen eerdere reactie geplaatst.

Meer volgt