Skip to main content

We hebben een nooddongel gekregen, maar deze werkt niet. Hij blijft blauw knipperen. Hoe dit op te lossen????

Simkaart zit er goed in. 

Bedankt voor het meedenken.

Hier precies het zelfde, nood dongel ontvangen maar blauw lampje blijft knipperen na installatie.

Mocht er reeds iets bekend zijn hoor ik het graag.

 


Beste @Vink1 en @B Bastiaansen, welkom! Voor dit soort vragen kan je overigens het beste bellen met 0800-0402. Mijn collega's kunnen direct meekijken en, indien nodig, actie ondernemen. Op het forum heb je contact met de community, die vooral bestaat uit andere klanten. KPN moderators zijn ook actief, maar, zoals je merkt, kan het even duren voordat wij aan een topic toekomen.

 

Dat gezegd hebbende: lopen jullie hier nu nog steeds tegenaan? Ik zie dat jij @Vink1, gebeld hebt en aangegeven hebt dat de dongel defect is. Is er een nieuwe opgestuurd? Voor jou, @B Bastiaansen, is er al wel een nieuwe opgestuurd. Heb je deze ontvangen? En doet ‘ie het?


Beste Marcia,

Ik heb nu geen nieuwe dongel, maar een ander noodpakket gehad, waardoor ik nu tijdelijk wifi heb. De dongel werkte niet. Wel vervelend dat de eerste persoon aan de telefoon niks anders wou op sturen. Paar dagen later iemand anders aan de telefoon en die stuurt dit wel op. Wij hebben gelukkig nu tijdelijk wifi en een afspraak wanneer de internetaansluiting wordt gemaakt.