Skip to main content

Sinds kort ook het noodpakket "Direct online” (omdat er nog geen glasvezel ligt bij nieuwbouw) gehad. Helaas bij het bestellen van glasvezel via KPN wel de melding: Hoera, u heeft glasvezel op dit adres.  Maar dus ook bij werkt het opwaarderen niet omdat mijn bundel op is. Helaas zie ik nu zeer veel topics met dat het niet goed gaat hiermee.

Ook dit vind ik weer zeer slordig, net zoals de melding hoera, u kunt vanaf 25 oktober uw apparatuur aansluiten en heeft u glasvezel.

Vroeger met tevredenheid gebruik gemaakt van KPN met adsl, maar deze keer verdiend het in mijn ogen nog geen schoonheidsprijs. 

Het spijt mij dat er dan een aantal zaken niet soepel verlopen. Komt de aanvraag voor de extra databundel helemaal niet door en krijg je een bepaalde foutmelding terug? Je kan altijd even bellen met 0800-0402 en aangeven dat je een storing ervaart en dan helpen zij je meteen verder. Ik wil anders ook voor je kijken. Zou je dan jouw profiel kunnen invullen en ook het 097-nummer van de DOP-router kunnen vermelden in het vakje “Persoonlijke opmerkingen”?


Het spijt mij dat er dan een aantal zaken niet soepel verlopen. Komt de aanvraag voor de extra databundel helemaal niet door en krijg je een bepaalde foutmelding terug? Je kan altijd even bellen met 0800-0402 en aangeven dat je een storing ervaart en dan helpen zij je meteen verder. Ik wil anders ook voor je kijken. Zou je dan jouw profiel kunnen invullen en ook het 097-nummer van de DOP-router kunnen vermelden in het vakje “Persoonlijke opmerkingen”?

 

Beste Remco_ dank voor je antwoord maar lijkt een antwoord van een chat bot, volgens mij weet iedere medewerker  dat er dus geen medewerker op zondag aanwezig is op 0800-0402. Oftewel vandaag kom ik niet verder! Ik zou heel graag vandaag nog geholpen willen worden in deze 24 uurs economie 🙂 Ik zal wel mijn profiel aanpassen. Toch ben ik nieuwsgierig naar hoe anderen hier over denken aangezien er zooooveel klachten zijn over het niet automatisch kunnen opwaarderen. 

 


Dankjewel voor je gegevens. Ik zie dat er vanochtend een nieuwe bundel is aangevraagd wat dus betekent dat uiterlijk morgen dit toegevoegd moet zijn, eventueel dat het nu al werkt. Zou je dit willen controleren en mij anders een seintje willen geven hier? 


Beste Alex. Thanks voor je bericht, maar geen antwoord op mijn vraag. Ik zal Wel antwoord geven, ja na veel moeite werkt de bundel weer. Bij deze gelijk de vraag of ik weer een update bundel kan vragen. Ik wil niet ALWEER/ NOGMAALS  3 dagen zonder internet te zitten. Het mooiste is uiteindelijk glasvezel gewoon is aangelegd tot in de WONING😪