Skip to main content

Goedenavond,

Wij zitten al vanaf 19 augustus zonder internet ,tv,en vaste telefoon.Er zou 2 september een monteur komen om ons eindelijk aan te sluiten.De monteur kwam niet.Ik gebeld met de klantenservice en die zei dat de aanvraag geannuleerd was.Zij wist niet waarom.Ze moest even overleggen met collega's en omdat wij nu pas 14 september worden aangesloten,beloofde ze dat er een noodpakket de volgende dag ,vandaag dus zou worden bezorgd.Omdat mijn man een bedrijf heeft en ze ons niet zo lang zonder internet wilde laten wachten.Er kwam geen noodpakket!!Ik vanmorgen weer gebeld en die meneer zou er achteraan gaan,en als het noodpakket niet zou komen zou hij ons bellen.U begrijpt het  al er wordt niet gebeld en ook geen mail,helemaal niets.......Kunt u ons helpen??

 

Admin: Reactie afgesplitst en eigen topic voor je aangemaakt

Hoi @Caroline K, welkom op ons forum! 

Om je goed te kunnen helpen en het forum overzichtelijk te houden, heb ik een eigen topic van jouw reactie gemaakt. Wat rot dat de aanvraag van jullie nieuwe pakket om onbekende reden geannuleerd is. Ik lees dat je een noodpakket zou krijgen, maar dat die er niet zo snel was als verwacht. Heb je intussen nog contact met de klantenservice gehad en heb je het noodpakket ontvangen? 

Zo niet, geef ons hier dan vooral een seintje. Dan kijken we even met je mee.


Hoi Alexandra 

Ik heb vanmorgen een mailtje gekregen, dat ze binnen 2 werkdagen het direct online pakket sturen.En heb een sms gekregen dat het morgen op het postnl ophaalpunt zou liggen,en ik zou nog een SMS krijgen als ik het op kan halen.Maar die heb ik nog niet gehad.

 

 

 

 


Volgens mijn gegevens is het pakketje vanmiddag overgedragen aan PostNL. Ik verwacht dat je morgen een SMS zal ontvangen zodra het pakketje klaar ligt @Caroline K! 


Goedenavond, 

8 augustus verhuizing doorgegeven. Hier zouden we een bevestigingsmail van krijgen echter niets gekregen. 15 augustus gebeld en de verhuizing nog een keer telefonisch doorgegeven.Alles zou  geregeld worden echter ze wisten wel te melden dat het 6 september zou worden.We zijn 27 augustus verhuisd naar onze nieuwe woning (nieuwbouw met glasvezel en utp kastje al in de meterkast geïnstalleerd). Ivm thuiswerkers hebben we gemeld dat dit voor ons niet acceptabel was en kregen een noodpakket(mobiele WiFi en digitenne).Niet echt ideaal(digitenne ontvangt niet als je hr3plus glas hebt) maar in ieder geval iets.Nog 1x een mail van Kpn netwerk gehad waarin stond dat de aansluiting 2 weken voor de wensdatum gereed is? Onze wensdatum was echter al 27 augustus en de mail is gestuurd op 26 augustus. Daarna geen mails meer gehad en om de paar dagen zelf gebeld wat de status van onze verhuizing is.Er staat wel in Mijn Kpn dat de verwachte datum 27 december is?We waren op tijd met de  verhuizing doorgeven en alles is al aangesloten in de meterkast We krijgen telkens een ander verhaal :oa dat Kpn Netwerk nog iets moet aansluiten/patchen. Een andere keer dat ze kunnen zien op een foto dat het glasvezel tot de erfgrens gaat en dan stopt?En ga zo maar verder.We worden ook niet op de hoogte gehouden maar moeten telkens zelf bellen.We waren op ons oude adres erg tevreden met Kpn maar beginnen nu toch wel behoorlijk boos en wanhopig te worden en voelen ons behoorlijk machteloos.

 


Volgens mijn gegevens is het pakketje vanmiddag overgedragen aan PostNL. Ik verwacht dat je morgen een SMS zal ontvangen zodra het pakketje klaar ligt @Caroline K! 

Ik heb het noodpakket vandaag ontvangen.

Ik kan alleen net 1 2 en 3 kijken?

Is dat normaal?