Skip to main content

Hallo, 

 

Ik wacht sinds vorige week dinsdag al op de monteur die niet is langsgekomen. Daar heb ik 5 uur opgewacht. Ik heb al meerderen keren gebeld met jullie. 

Vorige week donderdag goed contact gehad met Joeri (...). Hij vertelde me dat 24u na ons telefoontje ik bericht zou krijgen over een noodpakket. 

Ik heb nog steeds niks gehoord. Heb al meerdere keren aangegeven dat het noodzaak is ivm werk, het escalatie team was er al bij gehaald omdat er iets mis is gegaan met mijn order en jullie nieuwe systemen. 
Ik hoor graag zsm iets van jullie. 

 

Hartelijke groet, 

Anna W

 

*Admin: gegevens verwijderd i.v.m. privacy

@Anna W Welkom op het forum. Wat irritant dat je op een monteur hebt zitten wachten die niet komt en dat je hierna ook niets van KPN hoort. 

Ik controleer graag voor je wat de stand van zaken is en wat ik voor je kan betekenen! Zou je daarom voor mij je forumprofiel willen invullen en het mij kunnen laten weten als dit is gelukt? Dan kan ik je gegevens er bij pakken en op onderzoek uit. 


Je hebt nog niet weer gereageerd, @Anna W. Heb je inmiddels duidelijkheid over wat er aan de hand is, en wanneer het opgelost gaat zijn? Zo niet, vul alsnog je forumprofiel in en reageer hier. Dan kijken we het na. 


Hoi Erik, 

Dank voor je bericht! Ik heb inmiddels een noodpakket, maar nog niks gehoord over het beloofde telefoontje om een nieuwe monteur afspraak te maken.. 

Ik zal nu het forumprofiel invullen. Dank je wel! 


Bedankt voor het achterlaten van jouw gegevens. Wanneer ik in onze systemen zoek op jouw klantnummer, dan kom ik uit op een andere postcode en huisnummer dan wat jij hebt achtergelaten in het KPN Forum profiel? Zoals ik het bekijk gaat het om een verhuizing en is de monteur niet komen opdagen op het nieuwe adres. Mijn collega's hebben dit inmiddels al doorgezet naar een achterliggende afdeling. Zij pakken dit verder op. Hou je ons op de hoogte hiervan? Als wij nog iets voor jou kunnen doen, dan horen we dat graag van je!