Het verloopt alles behalve soepel begrijp ik uit je bericht! Het kan maximaal een werkdag duren voordat het tegoed is bijgevoegd, het kan ook al eerder zijn. Daar hebben we helaas geen invloed op verder, ik kan geen extra druk op de knop geven om het te versnellen. Was dat maar zo! Ik snap wel dat de situatie nu verre van fijn is, dus ik kijk graag mee wat ik voor je kan betekenen hierin. Echter heb ik nog geen gegevens ontvangen, en zonder gegevens kan ik vrij weinig. Zou je jouw profiel willen aanvullen met naam, postcode+ huisnummer, klantnummer(s) en 06-nummer en mij een seintje kunnen geven wanneer dat gelukt is?
, ik moest even zoeken want alleen het nieuwe adres (?) stond in het profiel. Ik zie dat op de 25e nog 20GB is toegevoegd, ik heb nu voor het weekend nog 50GB toegevoegd. Verder kan je in de MijnKPN omgeving kijken of je de bundel omhoog kan zetten. Dit gaat in per de 1e van de maand (dus 1 oktober), daarvoor moet je het dus aangevraagd hebben! Achteraf kan er gekeken worden naar een eventuele vergoeding, vanwege de vertraging.
Â
Edit 17-9-2021:
Als je dit topic gevonden hebt omdat de bundel van je noodpakket op is, kan je hier lezen hoe je deze gemakkelijk zelf op kunt waarderen. Je doet dit door, met het contacttelefoonnummer dat gekoppeld is aan de diensten waarvoor jij je noodpakket hebt ontvangen, te bellen met 0800-0402. Vervolgens spreek je in dat je je noodpakket op wilt waarderen. Als je bevestigt hebt dat je je Direct Online Pakket inderdaad wilt opwaarderen, schrijft het systeem automatisch 50 GB bij. Je krijgt geen medewerker aan de lijn: zo gepiept!
Reageer
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.