Skip to main content
Wij zijn onlangs verhuisd en hebben dit ruim van te voren aangegeven, echter werd bij het aansluiten ondekt dat er geen kabel aanwezig was, wat wij van tevoren al hadden aangekaart, alleen een medewerker zei op afstand te kunnen zien dat deze er lag. Wij hebben nu als tegenmoetkoming een noodpakket gekregen met 50 gb. Deze zijn er helaas vandaag doorheen gegaan en we hebben net met de klantenservice gebeld en het duurt een werkdag deze aan te vullen, wat ons vooraf niet werd verteld. We zitten nu zonder internet en ik(de zoon) moet nog enkele dingen voor school doen en zou graag af en toe willen playstationen, waar ik soms ook wat voor moet downloaden, en dat is met deze 50 gb zeer moeilijk. Ook is het signaal van de noodoplossing digitenne te beperkt om tv te kijken, waardoor we dit via de laptop zullen moeten doen, wat nu niet mogelijk is doordat de mobiele wifi op is. Is het mogelijk om direct nog een aanvraag te doen voor het aanvullen zodat we een buffer hebben of zou het mogelijk zijn mijn mobiele data op te hogen, want ik zit momenteel ook met mijn telefoon bij kpn aangesloten. Zeker omdat dit de fout van kpn is vind ik het nu zeer spijtig dat wij thuis zonder wifi zitten en nu gedwongen een dag de (geringe) mobiele data te gebruiken. Ik hoor graag wat de mogelijkheden zijn
Goedenavond @Froetshoot, welkom op het Forum en bedankt voor je bericht!



Het verloopt alles behalve soepel begrijp ik uit je bericht! Het kan maximaal een werkdag duren voordat het tegoed is bijgevoegd, het kan ook al eerder zijn. Daar hebben we helaas geen invloed op verder, ik kan geen extra druk op de knop geven om het te versnellen. Was dat maar zo! Ik snap wel dat de situatie nu verre van fijn is, dus ik kijk graag mee wat ik voor je kan betekenen hierin. Echter heb ik nog geen gegevens ontvangen, en zonder gegevens kan ik vrij weinig. Zou je jouw profiel willen aanvullen met naam, postcode+ huisnummer, klantnummer(s) en 06-nummer en mij een seintje kunnen geven wanneer dat gelukt is?
Heb het zo goed mogelijk proberen aan te vullen, weet niet hoeveel gegevens u nodig heeft. Mijn vader is nu namelijk niet thuis.

@Froetshoot

, ik moest even zoeken want alleen het nieuwe adres (?) stond in het profiel. Ik zie dat op de 25e nog 20GB is toegevoegd, ik heb nu voor het weekend nog 50GB toegevoegd. Verder kan je in de MijnKPN omgeving kijken of je de bundel omhoog kan zetten. Dit gaat in per de 1e van de maand (dus 1 oktober), daarvoor moet je het dus aangevraagd hebben! Achteraf kan er gekeken worden naar een eventuele vergoeding, vanwege de vertraging.

 

Edit 17-9-2021:

Als je dit topic gevonden hebt omdat de bundel van je noodpakket op is, kan je hier lezen hoe je deze gemakkelijk zelf op kunt waarderen. Je doet dit door, met het contacttelefoonnummer dat gekoppeld is aan de diensten waarvoor jij je noodpakket hebt ontvangen, te bellen met 0800-0402. Vervolgens spreek je in dat je je noodpakket op wilt waarderen. Als je bevestigt hebt dat je je Direct Online Pakket inderdaad wilt opwaarderen, schrijft het systeem automatisch 50 GB bij. Je krijgt geen medewerker aan de lijn: zo gepiept!


Reageer