Skip to main content

Geachte meneer/mevrouw.

 

het is nu zaterdag avond en wij hebben momenteel geen internet meer vanwege dat ons noodpakket leeg is, zou ons noodpakket aan gevuld kunnen worden.

 

mvg;

matthew

Hoi @MatthewSS 

Wil je snel weer kunnen internetten, dan kun je het beste even bellen met de storingsdienst van KPN via het gratis telefoonnummer 0800-0402 of via KPN Mobiel op 1200.
De storingsdienst is 24 uur per dag, en 7 dagen per week telefonisch bereikbaar.

Spreek nadat de Voice respons stem je heeft gevraagd waarvoor je belt het volgende in: Doorverbinden met een medewerker wegens een storing, en je wordt doorverbonden met een medewerker van de storingsdienst (technische dienst) van KPN.

Het kan zijn, dat je bij de 1e belpoging een SMS gaat ontvangen waarna de verbinding wordt verbroken.
Bel direct daarna nog een keer, en je wordt wel doorverbonden met een medewerker.

De medewerker kan je dan voorzien van een nieuw data tegoed voor je noodpakket!!


Hallo @MatthewSS 

Als je naar 0800-0402 belt met jouw contact telefoonnummer dat bij KPN bekend is en dan inspreekt “opwaarderen noodpakket”, zou het automatisch moeten gaan.

Het voice response systeem gaat dan regelen dat het noodpakket aangevuld wordt.


Vanwege Hoelaat het momenteel is kan ik niet bellen vandaar dat ik het vanaf hier probeer en ook is het morgen zondag en zal ik dan waarschijnlijk ook niet kunnen bellen.


Je kan met nummer 0800-0402 bellen 24/7. Het VRS is altijd aanwezig. Dus ook nu nog. Een KPN medewerker zal hier op het forum pas over een dag of wat reageren, wanneer dit topic aan de beurt is.


Er word vermeld dat niemand momenteel bereikbaar is helaas


Heb je ingesproken “opwaarderen noodpakket”? Daarvoor zou geen medewerker nodig moeten zijn.


Ja dat heb ik gedaan


Hallo @MatthewSS ,

Bel nu nogmaals met 0800-0402. Spreek in “storing” en blijf aan de lijn. 


Het is gelukt, bedankt allemaal


Fijn @MatthewSS 👍 En graag geholpen natuurlijk…


Hoi @MatthewSS 

Graag gedaan, ik heb je graag geholpen.
Uiteraard tezamen met mede forumleden @RBxx  en @Noordzee .

Fijn dat je weer kunt internetten met het noodpakket!!


Mooi opgelost heren! 
Ik hoop dat ze je storing ook snel oplossen @MatthewSS!

Ik heb het antwoord van RBxx gemarkeerd als antwoord omdat dit de oplossing zou moeten zijn


Mooi opgelost heren! 
Ik hoop dat ze je storing ook snel oplossen @MatthewSS!

Ik heb het antwoord van RbXX gemarkeerd als antwoord omdat dit de oplossing zou moeten zijn

is het niet waardevol om na te gaan als dat mogelijk is waarom het via VRS niet lukte

 


Hallo @MatthewSS 

Als je naar 0800-0402 belt met jouw contact telefoonnummer dat bij KPN bekend is en dan inspreekt “opwaarderen noodpakket”, zou het automatisch moeten gaan.

Het voice response systeem gaat dan regelen dat het noodpakket aangevuld wordt.

Ik spreek dit zojuist in maar dan moet ik maandag terugbellen. Dit werk niet. Ik zit al weken met een modepaleis . Ik moet al voor de vierde keer opwaarderen. Waarom kan ik niet to nader order het noodpakket gebruiken. 


Mooi opgelost heren! 
Ik hoop dat ze je storing ook snel oplossen @MatthewSS!

Ik heb het antwoord van RbXX gemarkeerd als antwoord omdat dit de oplossing zou moeten zijn

is het niet waardevol om na te gaan als dat mogelijk is waarom het via VRS niet lukte

 

Is dit ooit nagegaan?


Reageer