Skip to main content

wij moeten nog tot 11-07-23 met ons noodpakket en nu is deze al leeg. Niet vreemd met een 5 persoon huishouden en een huis vol met techniek. 

Graag spoedig een oplossing. ik kan nu weer niet thuis werken morgen. en kan niet wachten tot maandag

Ik snap de redenatie achter dat opwaarderen van die noodpakketten ook niet helemaal.

Tegenwoordig zit ieders huis vol met netwerkapparatuur, IoT, kinderen die huiswerk moeten maken met online bronnen en studerende kinderen die nog thuis wonen vanwege het woningtekort en soms online colleges opnieuw moeten bekijken. En dan laat ik het thuiswerken van twee ouders nog even buiten beschouwing.

Maar KPN denkt dat we nog met één 9600 baud modempje voor het gehele gezin om de internet-computer geschaard zitten. Smachtend wachtend op een fix en tot die tijd tevreden worden gehouden met een “noodpakket” met opwaardeermogelijkheden uit de jaren ‘90. Flexibel is echt anders, KPN. Ik hoop echt nooit dat mijn internetverbinding eruit valt, want ik vertrek liever naar Ziggo dan dat ik de hel die “noodpakket van KPN” heet mee moet maken.

 

@Feestje073 Heb je je privégegevens (adres/klantnummer) ingevuld in je profiel? Dan kan een KPN-medewerker op het forum je snller helpen.


Hoi @Feestje073 .  Opwaarderen kun je zelf door 0800 0402 te bellen.

Het VRS systeem zou jou moeten herkennen en dan zou het automatisch moeten gaan. Heb jij dit geprobeerd?

(zo ja, en dat lukt niet, vul idd je profiel in en geef mij hier een seintje.  )


Hier hetzelfde. Noodpakket opwaarderen met VRS werkt niet. Niet binnen een uur, niet binnen 24 uur. Bellen met 0800-0402 helpt niet. Zij volgen een procedure waarbij de vraag naar een andere afdeling wordt doorgestuurd. Dat duurt echter 24 uur. Maar ook dat gaat 9 van de 10 keer mis. Inmiddels is het data tegoed op de nooddongel op. Nu maar weer afwachten hoe lang het duurt voordat iemand van KPN het nummer van de nooddongel opwaardeerd.