Skip to main content

Heb ook het noodpakket ontvangen maar nu naar de 2e wifi connector te hebben ontvangen blijft de melding ook hier staan met "insert some and restart" all zo vaak gedaan en niks doet het. Kan het zijn dat het 50 GB kaartje niet geactiveerd is ? Of ligt dat nu aan mij. Niemand van de klantenservice kan mij iets zeggen behalve dat ik 24 uur moet wachten op bericht. En ik kan het nu langzaam niet meer horen. De 24 uur zijn er L 2 weken geleden ingegaan

 

Hulp aub

*Admin: reactie afgesplitst, eigen topic aangemaakt.

@TomenJes Fijn dat je ons Forum gevonden hebt. Dan heb je al geen diensten en dan werkt het noodpakket ook nog niet. Ik wil graag even met je meekijken. Het kan zijn dat ik even een 50 GB aan moet zetten. 
Kun je je gegevens invullen op je profiel en hier een seintje geven als dit is gebeurd? 
Het helpt mij enorm als je het simkaart-nummer ook toevoegt aan je profiel. 


@TomenJes  Ik heb niets meer van je gehoord dus ga ik ervan uit dat je het via een andere weg hebt geregeld. Anders hoor ik het graag!


Helaas niet. De wifi functioneert alleen in onze toestel. De Digitenne laat niet iedere programma toe. En hulp van KPN krijg je ook niet. Inmiddels is de streefdatum van 20 december verplaatst naar 30 januari. Betekent dat wij zolang op de monteur moeten wachten om ons aan te sluiten via de glasvezel... 2.5 weken bellen voor niks 

Zijn erg ontevreden.


@TomenJes Vervelend dat het nog niet werkt. Ik kan je alleen helaas niet helpen zonder gegevens. Zie je alleen NPO 1,2,3 of ook de commerciële zenders? Welke zenders mis je met de Digitenne? 

Voor het internet heb ik het simkaart nummer nodig die in de dongel zit en voor de Digitenne het Cas-ID. Deze vind je onderop het Digitenne-kastje.


@TomenJes Ik heb niets meer van je gehoord dus ga ik ervan uit dat je het via een andere weg hebt geregeld. Anders hoor ik het graag!


?


Ik had het nummer nog doorgestuurd van de kastje


Niks functioneert... Nog even en ik ga echt wisselen 


@TomenJes Waar heb je het nummer doorgestuurd? Ik zie hem momenteel niet in privébericht staan of in je profiel, klopt dit? Ik hoor graag van je om het voor je in orde te maken. 


Cas nr 7012-749-***-*


 

Welke zenders mis je met de Digitenne? 

 @TomenJes Ik begrijp op dit moment nog niet wat er met je aan de hand is. Zie je alleen NPO 1,2,3 of ook de commerciële zenders? Welke zenders mis je met de Digitenne? Ik heb een activeringssignaal gegeven hiermee hoop ik dat je binnen 1 uur weer beeld hebt. 
Als je het simkaartje in de dongel doet krijg je geen wifi signaal? Hoe heb je dit kastje aangesloten? 

Ik hoor wederom graag van je.


Alle Nederlandse zenders sinds een paar dagen behalve de pakketten die ik via KPN bestelt heb en verder betaal... (Duits pakket Netflix etc)  Maar nog is het streefdatum van de monteur verlegt naar 30 Jan. Dus het is maar even afwachten 

Bedankt voor u hulp 


@TomenJes Het klopt dat het Duits-pakket en Netflix niet te zien zijn op de Digitenne. Onze Digitenne kastjes in het Noodpakket zijn puur een ‘noodoplossing’. Je kan natuurlijk altijd via ITV-online de pakketten zien waar je voor betaald, bijvoorbeeld door een laptop met HDMI kabel aan de tv aan te sluiten of met een Chromecast. Dit geldt overigens ook voor Netflix. Ik begrijp dat dit niet de meest ideale oplossing voor je is. 
​​​​​​


Als je binnen 10 kilometer woont van de Duitse grens, dan kun je met de Digitenne-ontvanger ook naar de Duitse zenders kijken. Gebruik dan de optie uitgebreid zenders zoeken. 


Reageer