Skip to main content

Ik heb sinds maandag geen internet en de monteur komt vrijdag pas, hopelijk kan deze het probleem oplossen. Gistermiddag vroeg ik telefonisch een 4G router aan en dat werd direct geaccordeerd. Toen ik gisteravond nog geen bevestiging had ontvangen belde ik nogmaals, de medewerker zei toen dat de Technische dienst de volgende dag (vandaag) pas beslist of ik in aanmerking kom.

Vandaag om 1300 uur nogmaals gebeld en ik kreeg te horen dat de technische dienst het noodpakket op gaat sturen zodat ik die morgen in huis heb.

Ik heb er alleen niets meer van gehoord. Geen verzendbevestiging of iets dergelijks. Gaat dat wel goed?

 

 

 

Ook in de loop van de avond/nacht geen SMS of mail gehad voor verzending. Ik heb erg het gevoel dat het verzenden van die noodpaketten bij iemand op een bureau ligt die er geen tijd voor of zin in heeft. Of dat ik aan het lijntje word gehouden door klantenservice.

 

Wat is het beleid van KPN hierin? Hoe lang mag een consument zonder verbinding zitten zonder dat er een oplossing voor komt? Kan me voorstellen dat personen die (gedeeltelijk) thuis werken behoorlijk gedupeerd worden op deze manier.


Update: Mailtje ontvangen dat het noodpakket morgen klaar ligt :D


Hi @rikkie_pc en welkom op het forum! 

Fijn dat hij toch aangekomen is. 😄 Hopelijk is het goed te overbruggen zo met het noodpakket.

Mocht de data trouwens op zijn, dan kun je weer bellen met 0800-0402. Spreek in dat je het noodpakket wilt opwaarderen en dan kom je in een automatisch systeem terecht die dit voor je regelt. Dat kan 24/7! 

Hopelijk werken je eigen diensten snel weer. 🤞


Dank je @Sanne_M  :)

Het noodpakket ligt sinds vrijdag nog bij het PostNL punt, de monteurs waren namelijk sneller ter plaatse dan het noodpakket. Zij konden het probleem binnen 10 minuten oplossen (was verkeerd gepatcht).

 

Ten eerste zonde dat de monteur van KPN niet in het wijk verdeel punt kon en dat er een onderaannemer nodig was. Anders was het de volgende werkdag al opgelost. Volgens mij verschilt dat per gemeente?

 

Ten tweede ben ik telefonisch echt bizar slecht geholpen. Hier op het forum en op Twitter gaat het allemaal prima en krijg je dingen voor mekaar. Maar ik gok dat als ik Twitter niet in was geklommen dat het noodpakket nog steeds niet verzonden was geweest. En dan nog was er 3 dagen bellen en Tweeten voor nodig. Zo’n noodpakket zou gewoon dezelfde werkdag als het vaststellen van een onoplosbare storing moeten worden verzonden. Je zal maar afhankelijk zijn van internet voor je werk….

 

 

 


Wat goed dat het zo snel was opgelost en je het noodpakket helemaal niet nodig had. 🎉

Dat verschilt per gemeente en soms ook per locatie. Mocht de wijkcentrale bijvoorbeeld op een terrein staan waar wij niet standaard toegang toe hebben, dan zijn er ook andere partijen nodig om het opgelost te krijgen. 

Ook goed dat je aangeeft dat het telefonisch niet lekker liep. Je mag daar zeker dezelfde service verwachten als op Twitter en op het forum, dus ik geef je feedback daarover ook door. 

Geniet van je diensten en bedankt voor het terugkoppelen!Â