Skip to main content

Goedemiddag, ik startte net de Npo Start app op op mijn Samsung tv uit 2016. En ik kwam er achter dat ik ben geblokkeerd. Ik kan ook al weken niet inloggen op de app op mijn tv. Een oplossing vanuit de Npo blijft uit. Nu las ik afgelopen week dat de nieuwe versie problemen heeft met Kpn. Ik zag wel net dat de nieuwe app wel op Samsung tv's werkt op dit forum. Op mijn tablet (ook van Samsung) doet de app het wel gewoon. Wat kan ik doen om dit probleem te verhelpen? 

Soof12 in het eManual? Of ergens anders?

In het startscherm van de Samsung tv 

Soof12 in het eManual? Of ergens anders?

In het startscherm van Samsung tv 

 


Soof 12??? @Gustin81 

Er is net soof 3 uit. Die vind je onder "films". In het Pathé aanbod. 

Geef maar beter een oplossing grapjas 


PeterG dat was niet voor jou bedoeld maar aan Soof12, niet over de films van Soof :)


Ah. Ik dacht oprecht dat er een film werd gezocht. 

Daardoor was het geen grap.

Had helemaal niet door dat een andere forummer werd aangesproken. Er werd ook geen @ gebruikt. Met 

@Soof12 was het voor mij duidelijk geweest…

De nieuwe app voor de npo is uit de Samsung app store te halen. Je moet wel ingelogd zijn met Samsung account. 

De nieuwe is met kleine logo en donkerblauwe achtergrond. 

 


Ah oke. Zo helpen we elkaar. Had ik niet op gelet @PeterG


@PeterG heb zowel in de app store van Samsung en Samsung galaxy gezocht maar geen npo app te vinden. In de Google app store krijg ik alleen de oude app te zien, helaas. 


Hey. Ik had precies hetzelfde vanochtend. Kreeg een scherm dat ik geblokkeerd was. Mijn tv is van 2020 dus vond het raar. Oplossing: verwijder de npo app. Zoek npo in de apps. Je krijgt er twee. Download degene waar geen tekentje bij staat ( betekent dat je het al eens gedownload hebt namelijk). Dan opnieuw inloggen en voila. 


Dat is raar want ik kreeg er twee toen ik op zoeken klikte. Vervelend.


@CrazyDutchwoman is idd wel vreemd. Misschien wordt het merk van je tv niet meer ondersteund, door de nieuwe npo app? 

Ik snap er inderdaad ook niks van. 


Goedemorgen allemaal! Ik verwijs jullie even naar dit topic over deze foutmelding. Er lijkt bij meer klanten iets te spelen. Als je op ‘topic volgen’ klikt, dan krijg je een mail als er een update wordt geplaatst. Dit topic sluit ik, zodat er geen zaken door elkaar gaan lopen.


Ter informatie de melding beteffende het geblokkeerd zijn kan ook samenhangen met het stoppen van HBBTV bij de NPO, daarvoor zal in de TV dit moeten worden uitgeschakeld.

Voor Samsungs deze methode.

Instellingen - Zenders-Expert instellingen - HBBtv instellingen.

Dataservices in of uitschakel moet dan op uit. (Geen groen bolletje)

 

Ps @Gustin81 de Samsung Galaxy store heeft weinig met een smart tv te maken. Op mijn Samsung TV ging ik naar de app bibliotheek dan de Sectie Video dan is de nieuwe NPO app de enige beschikbare.