Skip to main content

Zit al een tijdje mee te lezen over TV+ maar zit nog te dubben of ik al over stap van alles in 1.

Qua prijs ga ik minder betalen maar er zijn nog wel div problemen bij gebruikers.

De één heeft nergens last van de ander heeft alleen maar problemen, wat is wijs?

Hoi @bert213 ,

Mijn advies is: laat het zoals het nu is. 

TV+ is qua gebruiksgemak niet op het niveau van de oude ontvangers, en het aantal problemen is ook duidelijk groter. 

Je kunt eventueel ook nog even afwachten en later de overstap maken.


Ook mijn idee!


Ook mijn idee!

Wij ook, de ‘oude’ vertrouwde Arris VIP5202 doet het probleemloos, dus stappen wij voorlopig niet over. Bovendien, willen we met de mogelijkheden van TV+ ‘oefenen’ dan kan dat prima met de KPN tv app op onze Oled Smart tv. i.c.m. de VIP5202. Deze combi benaderd de functionaliteit van de TV+ Box (zo heb ik me laten vertellen). 

Bovendien, mijn ega heeft een haat-liefde verhouding met nieuwe IT zaken en AB’s. Zij schakelt onmiddellijk terug naar de 5202 als ik wat met de KPN TV app aan het ‘stoeien’ ben geweest.


Er is ook een TV+ simulator: https://kpn-emulators.customersaas.com/?page=interactieve-tv-kpn-tv-plus-box/p3_d25214

Daar kun je het "proberen". Maar veel van de klachten zal je met de simulator niet merken...


Even simulator uitgeprobeerd…..ff wennen…...maar blijf het TV+ topic nog maar even volgen voordat ik overstap.


 

Qua prijs ga ik minder betalen maar er zijn nog wel div problemen bij gebruikers.

 

Wat u bespaart op de prijs voor het stukje internet komt er voor het stukje tv er weer bij. Uiteindelijk bent u op jaarbasis mischien iets minder kwijt. Maar of dat op dit moment op weegt dat moet u zelf beslissen.

 

Waar gebruikt u nu uw TV ontvanger voor? Is dat hoofdzakelijk voor 'gewone' tv of voor de streamdiensten. Uiteindelijk zal een smart tv beter werken voor de streamdiensten. 


Ook mijn idee!

Wij ook, de ‘oude’ vertrouwde Arris VIP5202 doet het probleemloos, dus stappen wij voorlopig niet over. Bovendien, willen we met de mogelijkheden van TV+ ‘oefenen’ dan kan dat prima met de KPN tv app op onze Oled Smart tv. i.c.m. de VIP5202. Deze combi benaderd de functionaliteit van de TV+ Box (zo heb ik me laten vertellen). 

Bovendien, mijn ega heeft een haat-liefde verhouding met nieuwe IT zaken en AB’s. Zij schakelt onmiddellijk terug naar de 5202 als ik wat met de KPN TV app aan het ‘stoeien’ ben geweest.

De ITV app op onze smart tv's vinden wij zo onhandig dat we de overgang naar het TV+ platform niet zullen maken, anders dan in de toekomst wellicht gedwongen door kpn. Net zoals we helaas afgelopen week afscheid hebben moeten nemen van de 8001 ontvanger en het nu met de wat ons betreft minder gebruiksvriendelijke 5202 moeten doen.

Geklooi met apps is leuk voor smartphones of tablets maar niet voor tv's. Misschien ben ik ouderwets, het zij zo.