Skip to main content

Ik wil een nummer aanmelden en dat werkt niet terwijl het factuur adres wel allebei hetzelfde is 

Hoi @Dirrian! Dit gaat over een nummer aanmelden voor de KPN voordelen..? Als je verschillende KPN producten combineert, dan kom je in aanmerking voor de voordelen. Welke producten heb je precies van ons? Je kunt via onze website de voordelen zelf aanmelden, via Hussel voordelen aanmelden. Lukt dit niet, dan kijk ik graag met je mee!

Ik heb dan jouw klantgegevens nodig: wil je de volgende gegevens invullen in jouw Forum profiel:

  • Volledige naam
  • Klantnummer(s)
  • Geboortedatum van de contractant
  • De laatste 3 cijfers van het rekeningnummer wat bij ons bekend is
  • 06 nummer(s)

In het vakje ‘Persoonlijke opmerkingen’ kun je extra informatie kwijt. Geef je hier een seintje als je het profiel aangevuld hebt? Dan weet ik dat ik je gegevens erbij kan zoeken!


Het gaat om een nummer aan te melden van me stiefzusje om mbs te delen 


Prima! Ik heb wel jouw klantgegevens en het nummer van je stiefzusje nodig, anders wordt het lastig om je verder te helpen.

Ik heb dan jouw klantgegevens nodig: wil je de volgende gegevens invullen in jouw Forum profiel:

  • Volledige naam
  • Klantnummer(s)
  • Geboortedatum van de contractant
  • De laatste 3 cijfers van het rekeningnummer wat bij ons bekend is
  • 06 nummer(s)

In het vakje ‘Persoonlijke opmerkingen’ kun je extra informatie kwijt. Geef je hier een seintje als je het profiel aangevuld hebt? Dan weet ik dat ik je gegevens erbij kan zoeken!

Als je het prettiger vindt, kun je ook met ons bellen: 0800 0402. We zijn bereikbaar van maandag t/m vrijdag bereikbaar tussen 8 en 20 uur en zaterdag tussen 8 en 17 uur. Zon en feestdagen gesloten. Voor storingen en technische problemen zijn wij altijd 24/7 bereikbaar.


*Admin: gegevens verwijderd i.v.m. privacy

 


Je gegevens moet je niet in het topic plaatsen @Dirrian: dan staan je gegevens openbaar. Ik heb ze nu verplaatst naar je profiel.

De adressen van de mobiele nummers komen nu niet overeen: daarom is het ook niet mogelijk om onderling MB's te delen. In ieder geval het factuuradres wijzigen, dat kan bijvoorbeeld via de MijnKPN of onze klantenservice (bellen of chat). Er wordt een verificatiecode per SMS toegezonden en op basis daarvan kan het adres aangepast worden. Voordelen opnieuw aanmelden, dan kunnen jullie wel MB's onderling delen.

Onze klantenservice is als volgt bereikbaar:

  • Telefonisch via 0800 0402: van maandag t/m vrijdag bereikbaar tussen 8 en 20 uur en zaterdag tussen 8 en 17 uur. Zon en feestdagen gesloten. Voor storingen en technische problemen zijn wij altijd 24/7 bereikbaar.
  • Dezelfde openingstijden gelden ook voor onze chat. Je kunt via onze contactpagina een chat opstarten door te klikken op ‘Administratie’ en vervolgens op “Ik heb een andere vraag en wil graag contact hebben'. Je kunt dan een chat starten door op ‘Naar chat’ te klikken.