Skip to main content

Ik heb precies hetzelfde issue. Vandaag omgezet naar 1gbit. Down is 930, up blijft hangen rond 510. Zowel glas modem als experia box gereset. Probleem blijft.

 

Admin: afgesplitst, eigen topic voor vraag aangemaakt

Ik heb het probleem gelocaliseerd tot de Experia box v10. Die capped de upload tot ongeveer 500 in mijn geval. Gebruik ik de box niet, maar een eigen router, dan zijn de snelheden zoals verwacht 930/930.

 

Factory reset van de Experia box heeft niet geholpen. Ik ga vervangende hardware aanvragen.

 

 


Contact gehad met de klantenservice over dit probleem. Wordt nu binnen twee dagen gebeld door een expert. Ik ben benieuwd.


En zoals eigenlijk al verwacht, er heeft dus nooit iemand gebeld. Goede service weer van KPN :(


@pctv4you gelukkig is het een spotgoedkope provider waar je dus niks van hoef te verwachten. 🤣


Hoi @pctv4you, welkom hier. 

Het zit dus in het modem, de V10. Gisteren ook niet gebeld? 


Nee, helaas.


Kun je jouw profiel van gegevens voorzien. Hoor ik van je als je dat gedaan hebt, dan duik ik eens in de situatie. 


@Bart_Z, done.


Ik heb melding gemaakt bij de Back Office. Zij nemen binnen 3 werkdagen contact met je op om het verder te bespreken. Hoor graag hoe dat afgelopen is. 


Er is idd contact opgenomen. Helaas heb ik het telefoontje gemist.

De Experia box is intussen wel op afstand gereset.

Dat had ik zelf ook al eens gedaan, maar ook deze reset heeft niet geholpen. Nog steeds 930/510.


Hoi @pctv4you als ik het goed lees in het ticket is er nu een modemwissel gedaan. Heb jij het nieuwe modem al binnen?


@Erwin_ , ik heb intussen een nieuwe Experia box V12 gekregen. Deze heeft het probleem voor mij opgelost.