Skip to main content

Hallo KPN,
 

Via jullie website heb ik een externe antenne aangeschaft voor betere 4G ontvangst op mijn Sagecom fast 4360 air. Nu blijken er van dit modem meerdere types op de markt te zijn; één type met interne antennes en een type met 2 antennes die je eraf kunt schroeven en waar op die aansluiting de externe antenne kan worden aangesloten.

Helaas heb ik het verkeerde type.

Zou mijn 4G modem ook om geruild kunnen worden?

Alvast bedankt voor de reactie, groet, Hendrik

Dat had je al verteld:wink: . De wachttijd is momenteel een een dag of vier. voor de moderator dit oppakt. 


Hi Joep. Dank voor je bericht, dan weet ik waar ik rekening mee kan houden. Ik wacht dan ook rustig af.
Gr. Hendrik


Hoi @Hyproba, welkom op het forum! 
Ik ga er meteen voor je achteraan!
Kun je je gegevens invullen in je profiel en hier een seintje geven als dat is gebeurd?


Hi Thomas,

Ik heb alle gegevens ingevuld.

Gr. Hendrik


Bedankt voor je gegevens Hendrik! Ik heb het verzoek ingediend. Zodra deze opgepakt is krijg je daar een bevestiging van!
Ik zie ook dat de 7Mbit/s koperlijn naar je huis niet helemaal stabiel is. Daar kan ik gratis een monteur voor langs sturen. Wanneer zou jou dat het beste uit komen?


Hi Thomas,

We zitten in het buitengebied en dan is 7Mb niet veel, dus erg attent dat jij ziet dat ie niet stabiel is! Zal de familie blij mee zijn als er wat aan te doen is.

Bezoek monteur maakt niet uit, ik zorg wel dat er iemand is.

Alvast bedankt!

Gr. Hendrik


Graag gedaan hoor :)
Ik heb een ticket voor je aangemaakt! Je wordt nog even teruggebeld voor het maken van een afspraak!