Skip to main content

goedemorgen

 

ik wou weten of het mogelijk is om mijn tv ontvangers en experia box om te ruilen naar nieuwere varianten want we beginnen erg veel last te ondervinden van storingen en regelmatig geen tv/internet/wifi. ben 8 jaar geleden klant geworden en naar mijn weten heb ik sindsdien geen nieuwe hardware gehad.

 

gr willem v breugel

excuses mijn vrouw vertelde dat alles 4 jaar oud in plaats van 8 maar dan nog zo ik graag alles omruilen naar nieuwere hardware ivm storingen. tv onvangers zijn van 2014 en experia box is v8


Die apparatuur moet makkelijk 15 jaar mee gaan. KPN ruilt alleen om als het echt kapot is. Wat zijn de precieze klachten? Tv hapert? Hoe is de tv ontvanger verbonden met de Experiabox? Met een rechtstreekse kabel zonder dat er kastjes of iets dergelijks tussen zit? 


Ben jij iemand direct van kpn. Want mijn vraag is gesteld aan een kpn medewerker zo niet dan ben ik hier op de  verkeerde plek


Dag @willemvbreugel. Welkom hier op het Forum. Ik zie dat @Nick83 je al op weg probeert te helpen. Wat hij zegt klopt: apparatuur wordt alleen omgeruild als er sprake is van een defect en/of specifieke problemen. Enkel de Experia Box V7 (of ouder) komt in aanmerking voor een omruiling. 

Je geeft aan dat je regelmatig geen TV, internet en WiFi hebt. Ik heb daarom direct je verbinding doorgemeten. Ik zie in de afgelopen weken slechts één verbrekende verbinding. Wil je eerst het stappenplan ‘Problemen met internet & wifi oplossen’ eens doorlopen? Als het probleem alleen speelt met WiFi, dan wil ik je vragen om het topic met oplossingen voor wegvallende WiFi goed door te lezen en de tips te proberen. 


Reageer