Skip to main content

Hi Wisselaar, welkom op het forum. 

In dit geval was het erg slordig dat er maar 1 apparaat is verstuurd, daar is het probleem begonnen. Huistijger legt dit goed uit. De borgsom klinkt als een goed idee, tot je beseft wat er achter de schermen moet gebeuren om dit in te richten. Borgsom in rekening brengen, incasseren, herinneringen sturen etc. Daarnaast willen we de drempel ook niet te hoog leggen voor het omruilen van apparatuur. Allemaal extra handelingen die uiteindelijk resulteren in meer kosten en hogere abonnementsprijzen. 

Ik wil nog wel benadrukken dat deze omruilafspraken zo goed als altijd goed gaan en dat we het hier over een uitzondering hebben.


Ik heb een soortgelijk probleem:
Afgelopen vrijdag mijn Telfort abo verlengt naar KPN Hussel, deze gaat op 9 december in. Hiervoor is er ook een Box12 opgestuurd, ter vervanging van mijn EB v8. Deze Box12 ligt nu ook al klaar bij het PostNL-punt hier in de buurt.

Nu weet ik uit ervaring dat die Box12 het niet gaat doen, omdat ik technisch nog op Telfort zit. Die Box12 blijft max een week bij PostNL liggen, maar dan is het nog geen 9-12. En om nu een aantal dagen zonder internet te zitten is geen optie met thuiswerken ivm Corona.

Hoe kan ik dit nu opgelost krijgen?

 

*Admin: eigen topic aangemaakt naar aanleiding van de reactie in dit topic. 
 

Welkom op het forum @st00mwals. Ik zie inderdaad dat er een wijzigng loopt en er daarnaast een nieuw modem opgestuurd. Ook zie ik dat je contact hebt gehad met de telefonische collega's en daarbij was zo te zien besproken dat je met het servicepunt in overleg zou gaan of het modem langer kan blijven liggen. Is dat gelukt?


Welkom op het forum @st00mwals. Ik zie inderdaad dat er een wijzigng loopt en er daarnaast een nieuw modem opgestuurd. Ook zie ik dat je contact hebt gehad met de telefonische collega's en daarbij was zo te zien besproken dat je met het servicepunt in overleg zou gaan of het modem langer kan blijven liggen. Is dat gelukt?

Hoi Jasper,

Ja, ik ben gistermiddag bij het PostNL punt en gelukkig is het terugsturen een handmatige actie en geen geautomatiseerd proces, het modem mag dus een paar dagen langer blijven liggen :)

 


Ik had ook verwacht dat dat een geautomatiseerd proces was inderdaad, maar dat dat niet zo is komt ons goed uit nu dus. Mocht er na het ophalen en aansluiten van het nieuwe modem iets zijn wat we voor je kunnen doen, je weet ons te vinden :slight_smile: