Skip to main content

Ik merk dat kpn nog steeds niets geleerd heeft van klant vriendelijkheid.

ik ben het met de vorige schrijver  eens  ik heb een set wifi versterkers besteld en daarbij kreeg je dan gelijk het nieuwe modem .

Maar aangezien het voor mijn ouders is  en zij  dit zelf niet kunnen wilde ik hem ophalen en van het weekend installeren nee dus moet het oude retour dus moet ik eerst naar mijn ouders rijden en dan  het oude ophalen dan weer naar mijn ophaal locatie om vervolgen de set mee te krijgen in deze tijd van hoge brandstof prijzen  ook niet echt goedkoop

je moet het pakket al ophalen  kan niet eens op thuis adres .

Is het nou zou moeilijk om een klant de tijd te geven en als je dan na een x aantal weken niet hebt retour gestuurd hem in rekening te brengen


Admin: afgesplitst en een eigen topic voor je bericht aangemaakt

Maar deze manier is veel makkelijker.  U hoeft maar één keer naar het afhaalpunt. Om een hele administratie bij te gaan houden voor niet terug gestuurde appartuur kost heel veel geld. En de ervaring leert dat heel veel mensen appartuur niet terug sturen. 


Ik kan de topicstarter wel begrijpen. Tijden veranderen en misschien moet KPN eens nadenken dat om de procedures voor het omwisselen van een modem ook moet veranderen.

Met het thuiswerken wat nu meer standaard wordt, kan een nieuw modem uit de doos ook niet of niet goed functioneren. En om dan weer  1 of 2 dagen te moeten wachten op een vervangend modem is ongewenst. Of je werkgever is er niet blij mee of als je ZZP-er bent loop je inkomsten en wellicht ook wel opdrachten mis.

Dus dit met strijkijzers te vergelijken is ongepast. En opmerkingen ‘zo werkt het nu eenmaal bij KPN’ zeggen mij totaal niets. Ik zie dit meer als een vorm van KPN als super user beschermen dan echt op zoek gaan (want daar zijn super users toch mede voor?) naar een oplossing voor een ontevreden klant.