Skip to main content

Goedemiddag, kan iemand mij in het doolhof van de KPN-site vertellen waar je een wissel van experiabox kan aanvragen? Je kan alleen maar nieuwe producten aanvragen en begrijp eigenlijk niet dat je via een forum aan verdere informatie moet komen.

Er is helemaal geen mogelijkheid om zomaar een andere Experiabox aan te vragen. Waarom wilt u dat? Is uw huidige Experiabox stuk? Doet die het niet meer?


Hoi Nick, hoe kom jij dan aan die informatie? Dat moet je toch terug kunnen vinden op de site van KPN ipv dat mensen dit op een forum mogen uitzoeken? Hij functioneert inderdaad niet meer naar behoren, ik moet eerlijk zeggen dat ik het sowieso een achteruitgang vind sinds Telfort er mee gestopt is.


@Mart81 ook bij Telfort moest er een grondig onderzoek worden gedaan om een nieuw modem te krijgen en dat is dus bij KPN precies hetzelfde het is een internet provider en niet een winkel waar je iets kunt omruilen.

Dus daarom is de vraag van @Nick83 een terechte vraag dus lijkt het mij dat je wat preciezer zult moeten aangeven wat er aan de hand is


Als dat ding kapot is, dan bel je naar 0800 0402. Dan krijg je een andere.