Skip to main content
Antwoord

Omzetting naar glasvezel vanuit KPN terwijl wij in het buitenland zitten

• May 16, 2025
  • 4 reacties
  • 56 keer bekeken

KPN heeft ongevraagd het glasvezelkastje opgestuurd terwijl wij in het buitenland zitten. KPN  dreigt nu de netwerkverbinding af te sluiten. Wij zijn nu echter op reis en kunnen het glasvezelkastje dus niet aansluiten. Graag een reactie van een KPN medewerker.

Beste antwoord door Michel.uit.Arnhem

Hoi ​@Scubalina 

Welkom op de community van KPN.

Het beste kun je even telefonisch contact opnemen met de klantenservice van KPN, dat werkt veel sneller dan via de community en je kunt dan gelijk met de medewerker voor een oplossing zorgen.

Ben je op vakantie binnen de EU, dan valt het bellen naar de klantenservice van KPN binnen je bel-bundel of onbeperkt bellen, en zijn er dus geen extra kosten.
Dit geld bij elke provider!

Ben je buiten de EU op vakantie, dan betaal je wel gesprekskosten.

Het telefoonnummer van de klantenservice vanuit het buitenland is: +31612001200

Maar je kunt ook een terugbel afspraak inplannen, dan wordt je gebeld op een tijdstip dat jouw het beste uitkomt of eventueel per direct, klik hiervoor op de volgende link:Terugbel afspraak inplannen

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een eigen topic.

4 reacties

Michel.uit.Arnhem
Superuser
Forum|alt.badge.img+15

Hoi ​@Scubalina 

Welkom op de community van KPN.

Het beste kun je even telefonisch contact opnemen met de klantenservice van KPN, dat werkt veel sneller dan via de community en je kunt dan gelijk met de medewerker voor een oplossing zorgen.

Ben je op vakantie binnen de EU, dan valt het bellen naar de klantenservice van KPN binnen je bel-bundel of onbeperkt bellen, en zijn er dus geen extra kosten.
Dit geld bij elke provider!

Ben je buiten de EU op vakantie, dan betaal je wel gesprekskosten.

Het telefoonnummer van de klantenservice vanuit het buitenland is: +31612001200

Maar je kunt ook een terugbel afspraak inplannen, dan wordt je gebeld op een tijdstip dat jouw het beste uitkomt of eventueel per direct, klik hiervoor op de volgende link:Terugbel afspraak inplannen

• Auteur
  • Nieuwkomer
  • May 16, 2025

Hoi Michel,

Bedankt voor je reactie. We zijn nu in Indonesië dus ga ik niet bellen. Heb inmiddels contact gehad met KPN Webcare. 

Michel.uit.Arnhem
Superuser
Forum|alt.badge.img+15

Hoi Michel,

Bedankt voor je reactie. We zijn nu in Indonesië dus ga ik niet bellen. Heb inmiddels contact gehad met KPN Webcare. 

Hoi ​@Scubalina 

Heel graag gedaan!
Fijn dat je inmiddels al via KPN Webcare al contact hebt gehad, met ik hoop een goede oplossing waar je achter kunt staan, totdat je weer terug bent in Nederland.

En bellen vanuit Indonesië is inderdaad duur, zeker als je van te voren niet weet hoelang het gesprek gaat duren.

Alex van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+26

Hi ​@Scubalina, welkom bij onze community. Fijn om te zien dat je op weg bent geholpen door Michel, waarvoor dank. 

Ik snap heel goed dat bellen niet de fijnste manier is als je op reis bent. Goed om te zien dat je contact hebt gehad met Webcare, dat lijkt me in dit geval ook de beste optie. 

Nog een erg fijne reis gewenst.