Skip to main content

Gisteren na 13 dagen heb ik weer een internet, TV en vaste telefonie. Op 18 november kreeg ik SMS bericht dat mijn abonnement werd omgezet van 100 MiB naar 200 MiB. Vanaf dat moment had ik geen diensten meer. Na 24 telefoongesprekken, 5x beloofde monteurs die niet kwamen omdat deze niet waren ingepland en meer dan 240 minuten bellen verder heb ik sinds 30 november weer internet.

Maar nu komt mijn frustratie: omdat ik geen internet meer had moest ik dat regelen via mijn 4G bundel. Daardoor moest ik totaal 3000 MB bij kopen voor € 21.00 anders betaal je je helemaal scheel. Na 7 dagen heb ik een noodpakket van KPN gekregen zodat ik kon internetten. (De Digitenne die was meegeleverd werkt bij ons niet omdat er geen dekking is waar ik woon, had KPN kunnen weten doormiddel van hun eigen postcodecheck in te vullen) 

Ik ging ervan uit dat KPN de kosten die ik heb gemaakt, (€ 21.00 voor de MB) terug zou storten, maar blijkbaar is dat niet zo. Ze betalen wel de 13 dagen dat ik zonder internet zat, maar die € 21.00 betalen ze niet. Onbegrijpelijk vind ik dat: de schuld van de storing lag duidelijk bij de KPN, bevestigd door de monteur, maar de extra kosten betalen doen ze. Ben zeer teleurgesteld in de KPN. 

Hi @Johan Boom, welkom op het forum! Wat ontzettend balen dat je een periode zonder diensten zat. Sorry voor de stroeve afhandeling van deze storing, dat had zeker beter gemoeten. We hebben de optie om bij geen diensten je 100GB aan data toe te kennen als het nog even duurt voordat er een oplossing is. Dan moet je wel een KPN- of Telfortnummer hebben. Als je dat niet hebt, dan vind ik dat we wel even met je moeten meekijken naar een oplossing. Ik ga even kijken wat ik voor je kan doen hierin. Kun je je gegevens invullen in je profiel en hier een seintje geven als dat is gebeurd?


Het inmiddels opgelost! Er zijn nog gesprekken gaande hoe het uiteindelijk financieel wordt afgerond !


Fijn om te lezen, Johan! Mocht die € 21,- niet vergoed worden, laat het me dan even weten via deze weg. 


Inmiddels de toezegging gehad dat de KPN de kosten die ik heb gemaakt worden terugbetaald. De medewerker die mij dat nieuws vertelde meldde dat mijn geval de kenmerken had van de wet van Murphy. Alles wat mis kon gaan ging blijkbaar mis. Daarnaast de welgemeende excuses en wie weet komt er nog een extra presentje, volgens de medewerker, voor het feit dat alles veel te lang heeft geduurd, kortom: slechte service. Na alles wat ik heb meegemaakt met de KPN is nu mijn motto voor alsnog: eerst zien en dan geloven!


Fijn dat het nu wel op deze manier is opgepakt, Johan! Ik snap dat je nog even afwacht en pas daadwerkelijk tevreden bent als het ook echt is uitgevoerd. Dit was niet de beste service inderdaad, excuses daarvoor. Weet dat je me via deze weg wel een bericht kan sturen, mocht ik je kunnen helpen.