Skip to main content

Beste,

ik zat bij tmobile netjes overstap aangevraagd bij kpn. Kpn zou dit allemaal voor mij regelen prima, 25 september zou ik internet hebben. Helaas helemaal geen signaal, aan het aansluiten zit het probleem niet alles werkt correct en alle lampjes branden groen. Tmobile gebeld geven duidelijk aan dat de outbound is aangevraagd en dat zij niks meer kunnen doen. Kpn zit met datums te spelen terwijl ik nu zonder internet thuis zit! Medisch heb ik een bekabelde internet ook hard nodig! Mails gehad dat ik 25 september online zou zijn en daarna ineens zonder enige contact 2 november dan 3 november maar niks werkt tot die tijd bieden mij internet aan op mobiel maar daar heb ik helaas niks aan. Is het zou moeilijk om in 2023 gewoon online te zijn? Wrm moet ik wachten op een monteur terwijl hij helemaal geen baat heeft net wat hij gaat doen? Heb al 20 x gebeld met jullie man man wat een moeite om hetzelfde verhaal steeds aan te horen. Het is niet mijn probleem dat de datums verschoven worden wij hebben afspraken gemaakt kom dit dan ook na. Er zijn tickets aangemaakt aan back office maar al heel de dag ook geen reactie wrm blijven jullie die 2 oktober aan houden wat moet ik heel de week zonder bekabelde internet doen (vooral medisch)! Diep triest dat mijn overstap al zo geknoeid wordt. 

Welkom op het forum @Gokhan040, hoewel de aanleiding minder leuk is ☹️

We zijn een aantal dagen verder, is er inmiddels meer duidelijkheid over de situatie?

Zo nee, dan kijk ik graag even met je mee. Zou je daarvoor je gegevens in willen vullen in je profiel en hier een seintje geven als je dat hebt gedaan?


Ik heb geen reactie meer van je ontvangen en hoop dat dit inhoudt dat het inmiddels in orde is! Als je toch nog vragen hebt, trek dan vooral weer aan de bel.


Reageer