Skip to main content

Gister de sms gekregen dat mijn internet verbinding werkt. Vandaag begonnen met alles te installeren. Volgens de handleiding zou het 20 minuten duren. Na 1,5 uur nog steeds geen vooruitgang. Het lampje van de glasvezel blijft uit en kan niet verder met de installatie. Ik heb vervolgens contact opgenomen met de klantenservice. Klantenservice heeft aangegeven dat ik alles correct heb gedaan maar dat het tot 24:00 uur kan duren voordat KPN de modem “herkend” en dan pas de glasvezel actief wordt. Iemand anders daar ook ervaring mee want lees er niets over op internet. Mocht morgen het lampje nog niet branden dan moet ik weer contact opnemen.

Hoi @Menno Brons. Welkom op het KPN Forum. Is het glasvezel lampje inmiddels gaan branden of heb je opnieuw contact opgenomen met onze klantenservice om een afspraak met een monteur in te plannen?


Beste Vikash, morgen 11-10 komt er een monteur langs. Hopelijk is het probleem snel opgelost

 

gr Menno


Wat goed om te lezen dat er inmiddels al een afspraak is ingepland met één van onze monteurs. Ik ga er vanuit dat deze monteur het probleem verhelpt. Laat je nog even weten hoe het afloopt?