Hier bent u bij de provider kpn. Die doet niets met de aanleg van glasvezel. Kpnnetwerk is daarvoor het juiste adres. Om welke aannemer gaat het? Wellicht dat één van de forumleden er wat over kan zeggen.
Is er al in de straat gegraven om de glasvezelkabels te trekken? Vraag eens bij de buren of ze ook zo’n brief hebben gehad.
En er staat waarschijnlijk ook wel een telefoonnummer in de brief gemeld. Bel dat nummer eens
Is er al in de straat gegraven om de glasvezelkabels te trekken? Vraag eens bij de buren of ze ook zo’n brief hebben gehad.
En er staat waarschijnlijk ook wel een telefoonnummer in de brief gemeld. Bel dat nummer eens
Het is een aannemer met de website eh-infra.nl en ftth@eh-infra.nl.
Het telefoonnummer is van KPN netwerk. Het verbind automatisch door naar de hoofd aannemer glasvezel. Zij konden mij niet vertellen welke onderaannemer er bij mij langs komt. KPN netwerk zelf kon ik niet bereiken.
Hoi @Bz9
EH-Infra is een erkende glasvezel onderneming, die namens onder andere Netwerkbeheerder KPN (voorheen KPN Netwerk) glasvezelverbindingen aanlegt.
Het heeft zelf erkende certificaten:
VCA* 2017/6.0 & NEN-EN-ISO 9001: 2015 & CKB gecertificeerde aannemer.
Contactgegevens van Eh-Infra:
Dus je kunt EH-Infra dus gewoon vertrouwen, het een een erkende aannemer met geldige certificaten, die namens Netwerkbeheerder KPN glasvezelverbindingen aanlegt.