Skip to main content
Is de storing nog steeds? Want ik krijg nog steeds geen ondertitels bij NPO1, 2 en 3.



*Admin: reactie afgesplitst, eigen topic aangemaakt.

Ook de ondertiteling?
Ja sorry dat bedoelde ik inderdaad
Fijn! Dan heb ik in ieder geval 1 iemand kunnen helpen. 🙂 Ik blijf wel bezig om dit officieel voor iedereen beschikbaar te stellen in de store.
@Alex_P In de Google Playstore zie ik nog steeds de versie van 29 december. Ook al ik de zelf geïnstalleerde versie met de APK verwijder.



Dat is wel raar toch? Ik installeer liever de maart versie uit Google play zodat ik bij blijf met de updates.



Heb je een idee waarom ik de versie niet aangeboden krijg in Google play.



@wjb krijg jij inmiddels wel de nieuwe versie aangeboden?
.

@wjb krijg jij inmiddels wel de nieuwe versie aangeboden?


Nee, het is nog altijd versie 6.2.3 van 29 december 2018.



Mijn review is ook vandaag de dag nog altijd geldig en ik hoop dat KPN hier nu eindelijk eens werk van wil gaan maken.
Jongens. Hieronder de updates van de melding die ik heb gemaakt naar aanleiding van jullie bevindingen:



Update #3 - 09-04-2019 21:00 uur:

De betreffende appversie, 6.3.0, is weer in de testfase. Indien de resultaten positief zijn zal de week erop de app beschikbaar worden gesteld voor alle klanten.



Update #2 - 09-04-2019 20:30 uur:

Helaas werkt de genoemde workaround niet. Wanneer klanten de app verwijderen en opnieuw willen installeren krijgen zij opnieuw versie 6.2.3, waarin de ondertiteling nog niet werkt. De techniek is aangestuurd en dit bericht is heropend.



Nog even geduld dus. We zijn ermee bezig.
Tja, voorlopig blijft de workaround de npostart-app.
@Alex_P bedankt voor de update en succes!
Graag gedaan, ik zie dat de verwachte oplostijd op week 17 is gezet, volgende week dus. Kijken of het dan rond is.
Mooi ik blijf het topic volgen.