Skip to main content

Goedemorgen,

Nadat ik midden oktoberĀ een verhuizing heb aangevraagd naar een huis waar het glasvezel tot aan de deur ligt heb ik sindsdien alleen maar gehoord " meneer u moet blijven wachten" maar nu dus een aantal maanden later duurt het wel heel erg lang voordat er progressie is. En kan ik dus deze maanden ook geen gebruik maken van jullie diensten. Dus mijn vraag is gaan jullie nog regelen dat er glasvezel komt in mij nieuwe woning?

GroetĀ 

Je zou deze vraag aan kpn netwerk moeten stellen. Kan ook schriftelijk via hun site.


Beste @Brt13, ik zou je normaliter inderdaad doorverwijzen naar de collega's van het netwerk. Echter zie ik dat ik een ticket aan kan maken op jouw nieuwe adres en dat heb ik bij dezen dus ook gedaan. Er wordt binnen 3 werkdagen contact met je opgenomen. Mijn excuses dat het allemaal zo lang moet duren!


Goedemiddag,

Het is inmiddels al meer dan 3 dagen geleden en er is nog geen mail contact met mij opgenomen( iets dat al veel vaker tegen mij gezegd is en nooit is gebeurd).

Ā 


Dit is heel vervelend! Ik zie een melding staan dat er een voicemail ingesproken is op het nummer wat in jouw profiel staat. Glasvezel is nog niet gereed voor activatie, helaas. De aannemer is de 23e aangestuurd om contact met je op te nemen. Heel rot dat het zo lang moet duren. Ik zou toch ook opnieuw contact opnemen met de netwerkafdeling!


Reageer