Skip to main content
Beantwoord

Onduidelijkheid glasvezel aansluiting door Hanab. Slecht gevoel over de communicatie

• February 11, 2026
  • 1 reactie
  • 71 keer bekeken

Ik heb afspraak bevestiging voor de montage van een glasvezelaansluiting uitgevoerd door Hanab zowel over de e-mail als via de SMS gekregen. Tussen 12-15 zouden ze komen, om 13.30 uur bel ik om te checken of ze op schema liggen, zegt de telefoniste dat ik een afspraak heb tussen 14-17. Ik zeg, dat dat niet zo is en dat ik ingesproken heb op een bandje en dat ik hiervoor een bevestiging heb gekregen voor een afspraak tussen 12-15 uur. Gaat ze het nog een keer zeggen, nee u heeft een afspraak tussen 14-17. Pas aan het eind excuses. Maar ik baal wel dat ik nu een hele middag -waarvoor ik vrij heb moeten nemen - kwijt ben hiervoor en dat mij een gevoel wordt aangepraat dat ík verkeerd zat. 

Beste antwoord door Arjan van KPN

Hoi ​@Soesjie. Welkom op de KPN Community! Leuk nieuws natuurlijk dat de glasvezelkabel bij je naar binnen wordt gebracht en afgemonteerd! Dit is een proces wat belegd ligt bij KPN Netwerk (netwerkbeheerder) en de ingehuurde onderaannemer. In jouw geval Hanab. Wij als provider doen nog niet echt mee in dit verhaal en wij komen pas in actie wanneer een klant een abonnement afsluit of wanneer de lijn gereed is. Natuurlijk is het goed dat je je verhaal doet en je ervaring hier komt delen, want er is wel communicatie tussen KPN Netwerk en KPN de provider. Dus we kunnen dit meenemen wanneer er een evaluatie plaatsvindt. 

Hopelijk is het wel alsnog gelukt die middag en heb je nu een mooi glasvezelaansluitpunt in je woning! Had je al een abonnement via DSL lopen of ga je er nu over nadenken om een abonnement bij KPN te nemen? 

1 reactie

Arjan van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+14
  • Moderator
  • Antwoord
  • February 12, 2026

Hoi ​@Soesjie. Welkom op de KPN Community! Leuk nieuws natuurlijk dat de glasvezelkabel bij je naar binnen wordt gebracht en afgemonteerd! Dit is een proces wat belegd ligt bij KPN Netwerk (netwerkbeheerder) en de ingehuurde onderaannemer. In jouw geval Hanab. Wij als provider doen nog niet echt mee in dit verhaal en wij komen pas in actie wanneer een klant een abonnement afsluit of wanneer de lijn gereed is. Natuurlijk is het goed dat je je verhaal doet en je ervaring hier komt delen, want er is wel communicatie tussen KPN Netwerk en KPN de provider. Dus we kunnen dit meenemen wanneer er een evaluatie plaatsvindt. 

Hopelijk is het wel alsnog gelukt die middag en heb je nu een mooi glasvezelaansluitpunt in je woning! Had je al een abonnement via DSL lopen of ga je er nu over nadenken om een abonnement bij KPN te nemen?Â