Beste allemaal,
Sinds 1 september heb ik een nieuwe woning. Had een cable internet abbonement gestaart met het belofte dat ik makelijk kan overstappen naar glazvezel. 1 september was het aansluitpunt in huis gelegd. Monteur zij pas december word het geactiveerd. Dus tussentijds oplossing was standaard cable. Weekje of 2 geleden gebeld om te vragen hoe ver het is met glasvezel op mijn adress. Omdat cable is echt slecht voor modern gamen en streamen. Meneer die met mij heeft gepraten zeide dat ja ik zie dat ie inderdaad per 10nov al kan worden activeert en dat hij het door gaat zetten. Ik kreeg later een email dat voor 21 dec komt een monteur langs om aansluitings punt te installeren. Dus ik heb een dag later gebeld om te vragen waarom staat het bij de bestelling dat het pas rond die tijd word gemaakt en dat het punt nog gelegd moet worden. Medewerker beweert dat hij het inderdaad raar vind want hij kan in het systeem zien dat alles inderdaad klaar ligt in mijn huis dat het bestelling word doorgezet voor 10 nov. Vandaag is 10 november en niks is veranderd bij het status, en contact met kpn is heel moelijk. Dus ik zit nog hier te wachten op glasvezel. In 1 woord SCHANDALIG. kpn moet duidelijk zijn in hun comunicatie. Echt had im did geweten zoude ik contract afsluiten bij een ander bedrijf.