Skip to main content

Beste allemaal, 

Sinds 1 september heb ik een nieuwe woning. Had een cable internet abbonement gestaart met het belofte dat ik makelijk kan overstappen naar glazvezel. 1 september was het aansluitpunt in huis gelegd. Monteur zij pas december word het geactiveerd. Dus tussentijds oplossing was standaard cable. Weekje of 2 geleden gebeld om te vragen hoe ver het is met glasvezel op mijn adress. Omdat cable is echt slecht voor modern gamen en streamen. Meneer die met mij heeft gepraten zeide dat ja ik zie dat ie inderdaad per 10nov al kan worden activeert en dat hij het door gaat zetten. Ik kreeg later een email dat voor 21 dec komt een monteur langs om aansluitings punt te installeren. Dus ik heb een dag later gebeld om te vragen waarom staat het bij de bestelling dat het pas rond die tijd word gemaakt en dat het punt nog gelegd moet worden. Medewerker beweert dat hij het inderdaad raar vind want hij kan in het systeem zien dat alles inderdaad klaar ligt in mijn huis dat het bestelling word doorgezet voor 10 nov. Vandaag is 10 november en niks is veranderd bij het status, en contact met kpn is heel moelijk. Dus ik zit nog hier te wachten op glasvezel. In 1 woord SCHANDALIG. kpn moet duidelijk zijn in hun comunicatie. Echt had im did geweten zoude ik contract afsluiten bij een ander bedrijf. 

Hoi @Tio, welkom bij ons op het forum. Dat gaat niet van harte begrijp ik! Is de glasvezelverbinding inmiddels wel aangesloten en werkend? Of nog niet? Op je profiel staan geen gegevens, daardoor weet ik niet wat de situatie precies is.

In zo'n geval is het het snelste om ons te bellen op 0800-0402, er kan direct met je meegekeken worden. Zoals je merkt is het via het forum niet zo snel. Mochten we nog iets voor je kunnen doen, dan horen we het graag.


Hoi Jasper bedankt voor het antwoord,

Helaas kpn weer gebeld niemand kan mijn antwoord geven voor wanneee het gaat gebeuren. Dus ik zit nog te wachten. Geen email gekregen en niks. Bellen heeft ook geen zin want elke keer krijg ik een andere antwoord. 

Met vriendelijke groet, 

Tio


Zoals gezegd kan ik ook niets zien of zeggen als er geen gegevens op je profiel staan, dat heb je nog niet ingevuld zo te zien. Als je wilt dat ik er een blik voor je op werk kan je dat doen en daarna een seintje geven.